Ga naar inhoud


Wordt Facebook betalend? En ouders de dupe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


15 uur geleden zei sattv4iedereen:

dan zitten bnnen geen tijd al de pschyiatrieën vol van mensen die ontwenningsverschijnselen hebben.

dat zal ook wel zo blijven

een ziekte van de geest is heel vervelend en dient niet te worden gevoed met prikkels van onvatbare en onevenwichtige invloeden.

 

als je er problemen mee hebt moet je hulp vragen bij de professionals en niet op een forum voor satelliet ontvangst

en elke ouder zou er goed aan doen het gebruik tot een absoluut minimum te beperken tot er een zelfstandig denkend persoon mee gemoeid is

 

zou en nu terug naar de koetjes en kalfjes

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interesseert me geen pannenkoek , fakebook of wat ook , NEIN !!!!

Ik heb enkel een YouTube met google-account , da's alles !!

En die google-account gebruik ik zelfs niet !!

Wordt FB of welke ook van zulke ooit betalend ?? da da mijne YT !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei kiekiek:

Die 10 miljoen nederlanders die toen zijn overgestapt van hyves naar fb kunnen gewoon weer naar hyves maar dan onder de nieuwe naam hyven.

Ja als die net als die uit April niet wordt neergehaald door de Telegraaf, dus moeten mensen zich al voor de 3e keer opnieuw registreren dat gaat hem dan niet worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toen ik de titel van dit draadje zag, kreeg ik de indruk dat gebruikers geld gaan krijgen van facebook.:rolleyes:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei cookie monster:

Interesseert me geen pannenkoek , fakebook of wat ook , NEIN !!!!

Ik heb enkel een YouTube met google-account , da's alles !!

En die google-account gebruik ik zelfs niet !!

Wordt FB of welke ook van zulke ooit betalend ?? da da mijne YT !!

Fijn voor jou! Maar als het je niets boeit waarom reageer je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ik wel van YT-media gebruik maak , da's de enige reden !!

21 minuten geleden zei ceesv:

Toen ik de titel van dit draadje zag, kreeg ik de indruk dat gebruikers geld gaan krijgen van facebook.:rolleyes:

Als da' waar zou zijn , suikerberg zou nogal moeten euh .... uitdelen in bv losse eurocenten :eek:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Penthe:

Ja als die net als die uit April niet wordt neergehaald door de Telegraaf, dus moeten mensen zich al voor de 3e keer opnieuw registreren dat gaat hem dan niet worden.

 

 

Geen idee of dat zo is. TMG heeft aangegeven dat ze er niets mee doen en ik heb van diverse mensen al gehoord dat ze weg zijn op facebook om diverse redenen waaronder dan het gedoe rond de privacy. Mij is wel opgevallen dat ik sinds een maand of twee enorm veel spam krijg (ca. 10 keer per dag) van nederlandse bedrijven precies op dat mailadres wat is gekoppeld aan facebook. En wat er waar is aan een betaalde versie weet ik niet, maar feit is wel dat facebook geld verdient aan advertenties en de verkoop van data. Het eerste tot daar aan toe, het tweede is gewoon not done.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Facebook sinds 2007 en krijg geen Spam en voor de advertenties heb ik een adblocker. Zomaar Facebook van alles de schuld geven is ook niet de oplossing. En of dat Hyven wat gaat worden weet ik niet, jezelf er inschrijven is in ieder geval een ramp :) Zodra er maar 1 ding niet klopt mag je alles opnieuw invullen en als je gebruikersnaam al bestaat ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Penthe:

Zomaar Facebook van alles de schuld geven is ook niet de oplossing.

 

 

Dat fb van zo ongeveer iedereen mailadressen en telefoonnummers heeft door verkocht aan cambridge analytica zegt genoeg Penthe. Wegwezen daar.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...