Ga naar inhoud


Wordt Facebook betalend? En ouders de dupe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


20 minuten geleden zei kiekiek:

 

En passant hebben ze jou foto toegevoegd aan de data die ze al van je hebben. Gewoon tussen de regels doorlezen.

Google en Microsoft hebben ook jou gegevens, Twitter en instagram ook en elk groot bedrijf wat jou data wilt hebben doet dat. Wil je geen van allen dan nogmaals gooi je telefoon, tablet en computer bij het grof vuil, maar gaat niet lopen zeuren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat hier om evt onrechtmatig doorgeven van (persoon) gegevens.

FB heeft al uitleg moeten geven aan de senaat ik dacht gelezen te

hebben dat de EU ook uitleg wil.

En wij voeren die sites alleen maar met meer info.

Google verzamelt ook data's maar dat is anoniem.

Op het moment dat je betaald is het niet meer anoniem al

is het maar 50 euro cent die je weer terug kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Penthe:

Mijn laaste adoptie hond kwam ook via Facebook

 

Ja, want bij het asiel om de hoek waren de honden op?

 

12 uur geleden zei Penthe:

Alle bedrijven vergaren je data en verkopen deze. Dus stop met zeiken en gooi je computer uit het raam als je dit niet wilt maar ga je niet blind staren op juist 1 bedrijf wat zelfde doet als al die andere.

 

Volledig verkeerd uitgangspunt. Maar bij jou heb ik wel vaker het idee dat je het ook niet wil begrijpen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel fouten in de computerwereld als ik goed begrijp, gebeurd tussen mens en toetsenbord.

maar, beetje top offic, van niet zeuren en er wegblijven, is GEEN garantie, dat je niet op fb prijkt. Als iemand je fotografeert en dit op zijn fb proefiel,plaatst, sta je er ook op.

iedereen besist zelf of hij daar een account heeft en er zou voor betalen.

ik zie het vooral handig om bedrijven te bereiken bij problem of voor info.

alleen gedwongen betalingen, das minder.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kinderen uiteindelijk beter af zijn.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
6 minuten geleden zei Tripleboy:

Nochtans is het helemaal niet moeilijk om FB te Blokkeren op je PC, kijk maar eens bij SchonePC > Beveiligen> Facebook en je Privacy.

 

Of download een FB Blocker.

Dan gebruiken ze toch gewoon hun smartphone of tablet.

en je internet blokkeren? Zinloos, dan zetten ze een vpn verbinding op, of gebruiken ze hun mobiele data.

en ik weet niet of je met een doorsnee router je vpn verbindingen kan blokkeren.

zelfs in ziekenhuizen met behoorlijke beveiliging, zet je een vpn verbinding op.

of heb je het over dat fb, je niet meer kan volgen. Maar vele gebruiken fb op hun mobiele toestellen.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelezen, maar kan je dat bestand beveiligen? Het wordt toch door kids snel weer gewist.

en wat met vpn verbindingen, tablet en smartphones al of niet op mobiel internet?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand het FB adres van die juffrouw in de roze jurk voor mij?

:-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...