Ga naar inhoud


Wordt Facebook betalend? En ouders de dupe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Penthe:

Als je normaal kon schrijven zou ik je misschien nog serieus nemen, maar er komt geen normaal Nederlands woord uit.

 

Dat is misschien omdat Cookie Monster een Vlaming is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei kiekiek:

 

Dat fb van zo ongeveer iedereen mailadressen en telefoonnummers heeft door verkocht aan cambridge analytica zegt genoeg Penthe. Wegwezen daar.

 

Zolang er honden geholpen worden via Facebook blijf ik daar gewoon. En aangezien ik ook geen last heb ik dat het 2e punt om gewoon Facebook te blijven gebruiken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook bijna geen last van spam. Maar ja, een mail adres voor serieuze dingen, eentje voor rommel en spam.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ophef is wellicht terecht, de instrumenten worden echter op elke site gebruikt (cookies) en bij bepaalde sites een op een doorgegeven

en dat reeds gedurende JAREN

 

dus wat wil je?

gaan jullie blijven gebruik maken van een zogenaamd sociaal netwerk gesponsord door commerciëlen of weer terug naar brieven schrijven en foto's ontwikkelen?

 

Overigens, wat je ouders ermee van doen hebben is wel interessant?

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het over mij hebt, mijn ouders niks.

maar denk eens na, waar er gezinnen zijn met een aantal kinderen.

die gaan bijna tegen hun gedacht moeten betalen, omdat anders hun kinderen weggepest zullen worden op school.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

KIjk als je er niets mee wilt reageer er dan ook niet op, sommigen houden van koffie en sommigen van Thee, maar ga niet iets proberen te verbieden. We leven in een maatschappij waar alles mogelijk is maar dat kost iets. Ik wil niet op de ouderwetse manier doorleven maar op de moderne. Alle bedrijven vergaren je data en verkopen deze. Dus stop met zeiken en gooi je computer uit het raam als je dit niet wilt maar ga je niet blind staren op juist 1 bedrijf wat zelfde doet als al die andere. Mijn laaste adoptie hond kwam ook via Facebook en kan me geen liever dier meer voorstellen. Zonder Facebook had ik deze 500% trouwe viervoeter nooit gevonden.

 

BTW het is de witte rechts in de avatar.

 

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik dat facebook gebeuren eerder als nadeel ervaren. Enkele Amerikaanse vrienden wilden graag dat onze email contacten zich naar Facebook zouden verhuizen maar toen ik naar hun facebook pagina's ging stonden daar zuke extreem godsdienstige en nationalistische dingen op dat ik besloot daar niet mee geconfronteerd te willen worden. Maar goed, hun levens draaien zo op facebook dat de email contacten toch op een heel laag pitje belandden. Vergelijkbaar een goede bekende in Italië, van een wekelijks Skype contact kwam na verloop van tijd niets meer terecht omdat je kennelijk ook via dat Facebook kunt praten met beeld. Dus zag ik mijn Skype contacten langzaam maar zeker wegblijven van Skype zodat ik het nu zelf ook maar niet meer geïnstalleerd heb. Ik zou het verdwijnen van Facebook zeer toejuichen hoewel het best kan dat daar dan weer wat anders voor terug komt. Nooit begrepen waarom mensen niet gewoon via email in contact kunnen blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Penthe:

KIjk als je er niets mee wilt reageer er dan ook niet op, sommigen houden van koffie en sommigen van Thee, maar ga niet iets proberen te verbieden. We leven in een maatschappij waar alles mogelijk is maar dat kost iets. Ik wil niet op de ouderwetse manier doorleven maar op de moderne. Alle bedrijven vergaren je data en verkopen deze. Dus stop met zeiken en gooi je computer uit het raam als je dit niet wilt maar ga je niet blind staren op juist 1 bedrijf wat zelfde doet als al die andere. Mijn laaste adoptie hond kwam ook via Facebook en kan me geen liever dier meer voorstellen. Zonder Facebook had ik deze 500% trouwe viervoeter nooit gevonden.

 

BTW het is de witte rechts in de avatar.

 

 

 

Ach, in principe is niemand die een beetje nadenkt vóór het verbieden van allerlei dingen, wat mij betreft geldt dat zelfs voor drugs hoewel ik daar zelf nooit mee te maken heb gehad of zal hebben. Maar ja, de tegenhanger daarvan is natuurlijk wel dat niet wij als mensen, maar het bedrijfsleven voor ons bepaalt hoe ons leven eruit komt te zien. Vooral voor ouders en opvoeders een probleem, zij hebben immers wel een verantwoordelijkheid om hun kinderen goed op te voeden en zien dat voortdurend doorkruist door mensen die met opvoeding niets hebben maar wel met zoveel mogelijk geld verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

20 uur geleden zei luisteraar:

Het in bezit hebben van mailadressen en telefoonnummers is tot daar aan toe.

Als je betaald krijgen ze ook nog creditcard nummer met verificatie code en naam.

 

 

De idioterie gaat weer een stap verder:

 

Ze zijn bezig om gezichtsherkenning toe te voegen als manier om in te loggen.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Penthe:

Ze zijn bezig foto herkenning toe te passen zodat iemand anders niet zomaar jou foto´s kan gaan gebruiken, als je iets zegt moet je het wel goed zeggen.

 

 

En passant hebben ze jou foto toegevoegd aan de data die ze al van je hebben. Gewoon tussen de regels doorlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...