Ga naar inhoud


Wordt Facebook betalend? En ouders de dupe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


Op 9-5-2018 om 17:10 zei luisteraar:

99 van de 100 kids hebben die kennis niet

Ik zou er toch niet durven om wedden. Kids kunnen toch ook in google typen facebook blokkeren. En kunnen die url tegenkomen.

als ik de kennis zie van mijn broers kind van 15 of moet ik zeggen puber, dan sta ik soms perplex.

off topic, als ik zie hoe hij al die dure programmas illegaal kan activeren dat ze blijven werken, en ver van simpel, als hij dat toont.

laat staan dat het kind dan meer kent van een computer dan de ouders.

moest zijn ouders dat doen (fb blokkeren), en hij vindt het niet om  het ongedaan te maken, dan gooit die meteen de windows dvd erin, en begint opnieuw. En ja, hij kan al windows installeren op computers.

deels van mij, soms passeren daar oude computers de reveu.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die losse flodder heet GDPR en gaat 25 mei van kracht.

Boete 4% van de wereldwijde jaaromzet tot een maximum van € 20.000.000,--

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die ken ik en daar staat dat echt niet zo ongenuanceerd in.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De bedragen die ik noemde zijn in de wet vastgelegd.

 

Facebook zal van iedereen van wie ze gegevens opslaan daarvoor expliciet toestemming moeten hebben.

Dus als ik op een foto sta die een Facebook lid op die site geplaatst heeft zullen ze ook van mij toestemming moeten hebben.

 

Veel verenigingen en bedrijven zijn bezig hun data bestanden te ontdoen van overbodige gegevens.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en met die foto's gaat het mis. Zo kan je dan nooit meer ergens een foto van maken. Volgens mij geldt dat alleen voor kinderen onder de 16 jaar.

Voor een vereniging ben ik ook bezig met de VGA maar het is onduidelijkheid troef. Ik betwijfel dan ook of verenigingen massaal hun gegevens aan het opschonen zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het probleem is niet, dat je opgespoord moet worden, maar dat iedereen aangifte kan doen, waarna er een onderzoek dient plaats te vinden.

Een boze klant of (ex)-medewerker is al voldoende.

Verder dien je in organisaties waar meer als 10 medewerkers bezig zijn met data verwerking een interne toezichthouder benoemd te worden, welke geregistreerd moet worden bij de controlerende instanties.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook anders maar ja.😋

 

Met de nieuwe privacy wetgeving (DEZE) welke ons door de strot is geduwd delen we als bestuur het volgende mee.

Voor de gegevens van de vereniging hebben wij van de leden alles ter inzage, uw eigen gegevens kunt u opvragen maar wij gaan er als bestuur vanuit dat u zelf ook wel weet waar u woont wat uw telefoonnummer is en het bankrekening nummer waar wij het geld vanaf halen in verband met het lidmaatschap, uw telefoonnummer is ook in ons systeem opgenomen om u weer eens te bellen als u weer zogenaamd vergeten was dat u aan de beurd was om op te ruimen verder zijn alle fotos welke in het krantje of op de website staan afgegeven aan de vereniging dus die mag er mee doen wat ze willen omdat deze nu de auteursrechten heeft gekregen bij het afstaan van de foto's vandaar dat alle foto's gewoon op de website blijven staan dus gaan we er als bestuur vanuit dat u het dagelijks bestuur van de vereniging niet lastig zal vallen met overbodige vragen welke uw gegevens zouden zijn die u zelf gewoon behoort te weten als u niet gek bent. Hierbij is uw vraag afgewezen.
Het bestuur.

bestuur.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...