Ga naar inhoud


Wordt Facebook betalend? En ouders de dupe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

volgens deze schrijver op die link: https://www.vrt.be/vrtnws/nl.permalink.1525427430507/ kan Facebook niet langer gratis blijven.

ouders zullen indien het ooit betalend wordt, weer maar eens hun portefeuille mogen bovenhalen . Want als hun kinderen op school zullen moeten zeggen:" ik mag van papa of mama geen Facebook account hebben", dan zullen ze doodgepest worden.

vorm van machtsmisbruik ?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
1 uur geleden zei luisteraar:

Analityca in London heeft al de handdoek gegooid

Wat dit met het onderwerp te maken heeft?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht facebook de stekker ( er moeten) uittrekken, dan zitten bnnen geen tijd al de pschyiatrieën vol van mensen die ontwenningsverschijnselen hebben. Als je weet dat bepaalden hun smartphone naast hun bed leggen, om toch maar geen fb berichtje te moeten missen.

ik kan er bij wijze van spreken vanaf morgen er zonder, en zal daarvoor niet betalen.

de reden waarvoor ik het gebruik, is omdat bedrijven via messenger sneller reageren dan per mail, fax of telefonisch.

want er wordt veel zever gepost op die fb.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei luisteraar:

ik hoop dat ik niet offtopoc ga op het moment dat betaald moet worden haken de gebruikers af

Denk je dat? Er zullen wel gebruikers afhaken, maar ik denk, dat er veel zullen zijn die hun geldbeugel zullen bovenhalen.

veel zal/zou afhangen van de prijs.

maar kinderen zouden daarvan de grootste dupe kunnen zijn, als ouders dit niet willen of kunnen betalen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sattv4iedereen:

Mocht facebook de stekker ( er moeten) uittrekken, dan zitten bnnen geen tijd al de pschyiatrieën vol van mensen die ontwenningsverschijnselen hebben. Als je weet dat bepaalden hun smartphone naast hun bed leggen, om toch maar geen fb berichtje te moeten missen.

ik kan er bij wijze van spreken vanaf morgen er zonder, en zal daarvoor niet betalen.

de reden waarvoor ik het gebruik, is omdat bedrijven via messenger sneller reageren dan per mail, fax of telefonisch.

want er wordt veel zever gepost op die fb.

niet alleen op FB

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...