Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

  • Moderator

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1241638743/passagiersvliegtuig-in-brand-op-luchthaven-tokio-300-passagiers-aan-boord

Brand in verkeersvliegtuig Tokio Haneda, na aanrijding op de taxibaan met een ander toestel.

Alle passagiers en bemanning hebben het toestel geëvacueerd.

Japan Airlines JL 516

 

Het kustwacht toestel waartegen men gebotst is vermist op dit moment 5 inzittenden.

Ondertussen is duidelijk geworden dat alleen de captain van het kustwacht toestel het ongeval heeft overleefd.

afbeelding.png

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wil het absoluut niet goedpraten wat er eventueel gebeurd is, maar het laatste nieuws in deze zaak laat wat anders zien.

 

18-jarige verdachte mishandeling Leek op vrije voeten

Volgens het onderzoek is er gering letsel vastgesteld aan het lichaam van Suurd. Dat kan niet tot zijn dood hebben geleid, is de conclusie.

 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1644769034/18-jarige-verdachte-mishandeling-leek-op-vrije-voeten

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gering letsel..

Eén schop tegen een hoofd kan dodelijk zijn maar dan zie je gering letsel want de schedel is niet totaal verbrijzeld maar de hersens zijn wel kapot.

Kom nou, wat een waanzin.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Volgens het onderzoek is er gering letsel vastgesteld aan het lichaam van Suurd. Dat kan niet tot zijn dood hebben geleid, is de conclusie.

Sluimerende hartkwaal? Komt veel adrenaline vrij bij dit soort opstootjes. Wellicht de trigger van een dodelijke kettingreactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of er wel lijkschouwing heeft plaatsgevonden.

Dit is wel heel snel "zaak (nagenoeg) afgedaan".

 

Net als:

https://www.ad.nl/westerkwartier/verdachte-dodelijk-ongeluk-oldehove-vrij-blijft-wel-verdachte~a8d82b7f/

 

Ik snap geen snars van beide vrijlatingen bij zulke ernstige zaken.

 

Wie zijn dan de daders?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, theparasol zei:

Sluimerende hartkwaal? Komt veel adrenaline vrij bij dit soort opstootjes. Wellicht de trigger van een dodelijke kettingreactie.

Kom nou.

Als een serie tuig op je inschopt terwijl je roept "kappen nou, kappen nou" dan is het echt geen hartkwaal.

Voor justitie wel lekker makkelijk. Hoeven ze niets te bewijzen tegen dergelijk tuig, dus zaak geseponeerd.

Jammer voor de onbenul die voor zijn hond opkwam, had hij niet moeten doen.

Terecht dood?

Sorry, ik ben inmiddels al 50 jaar erg cynisch geworden in dit soort zaken, mede op grond van eigen ervaringen.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, minplus zei:

Als een serie tuig op je inschopt

Jij weet het niet en ik net zo min maar ik weiger te geloven dat iemand maar om niks dodelijk afgetuigd wordt.

Waar staat trouwens dat dit echt zo is? Lijkt me eerder verzonnen door de journalist die dit stukje in elkaar gedraaid heeft zodat het wat meer tractie en kliks zou krijgen. Volgens het politieonderzoek is er namelijk sprake van gering letsel wat niet tot de dood kan hebben geleid.

Misschien heeft die man alleen een fikse duw gekregen waardoor die gevallen is omdat hij dreigend dichtbij kwam om iemand verbaal de les te lezen in bijzijn van zijn vrienden. Dat kappen nou, kappen nou kunnen ook mensen in de groep zijn die de duwer tot de orde roepen.

 

Feit blijft wel dat je geen vuurwerk naar mensen/dieren of wat dan ook gooit.

Maja, ik heb helaas ook vaak genoeg gezien en ervaren dat sommige lamzakken wat dat betreft er heel anders over denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je dit echt serieus? Dat de man een duw heeft gekregen? En dat het tuig in de groep kappen nou kappen nou roept?

Je hebt dit soort situaties duidelijk nooit meegemaakt.

Ik wel.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, theparasol zei:

 

Lijkt me eerder verzonnen door de journalist die dit stukje in elkaar gedraaid heeft zodat het wat meer tractie en kliks zou krijgen. Volgens het politieonderzoek is er namelijk sprake van gering letsel wat niet tot de dood kan hebben geleid.

Misschien heeft die man alleen een fikse duw gekregen waardoor die gevallen is omdat hij dreigend dichtbij kwam om iemand verbaal de les te lezen in bijzijn van zijn vrienden. Dat kappen nou, kappen nou kunnen ook mensen in de groep zijn die de duwer tot de orde roepen.

Ik heb het vermoeden dat dit verhaal niet zomaar klaar is.

De conclusies lijken wel heel snel getrokken. Door het OM, wel te verstaan. Alsof er geen lijkschouwing is geweest.

Iets niet aan de buitenkant kunnen zien is natuurlijk niet meteen het finale bewijs dat er aan de binnenkant niks gebeurd is. 

Dit soort letsels hebben we inmiddels ook in de sportwereld kunnen meemaken.

Klap op een hoofd en - soms pas dagen later - een verwoestende hersenbloeding. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is nou echt een voorbeeld van iets kroms recht praten, dat doet de politiek ook.

 

Men moet eens weten waar dat tuig van tegenwoordig in staat is daar moet je je ogen niet voor gaan sluiten.

 

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nogmaals, het is een tragische gebeurtenis, dat er iemand gestorven is.

 

De politie en de schouwer hebben onderzoek gedaan en vastgesteld dat de verwondingen niet de dood hebben veroorzaakt.

Wij  zijn er niet bij geweest en kunnen slechts afgaan wat er in de krant heeft gestaan.

 

Wat ik wil aangeven is dat je voorzichtig moet zijn met je oordeel indien je afgaat op krantenberichten.

Journalistiek is ook niet meer wat het geweest is.

 

Wanneer de man een verborgen hartziekte gehad heeft had hij ook een week later de trap op kunnen lopen en toen een hartfalen kunnen krijgen.

Nu is het tijdens of kort na een strijd met een aantal jeugdigen geweest.

De politie heeft onderzoek gedaan en geconcludeerd dat de verdachte niet langer in arrest hoeft te blijven.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...