Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De politie is daar een andere mening toegedaan, maar jij hebt op 2.000 km afstand een andere uitkomst van je onderzoek.

Dat is knap.

 

Het is maar goed, dat jij geen bevoegdheid in deze zaak hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

Als dat tuig de man met rust had gelaten leefde deze nog. Dat is hoe ik het ziet en niet anders.

 

Vermoedelijk wel ja, en vergeet niet je kunt ook van de stress gevolgen komen te overlijden.  Een mishandeling die lijd tot de dood kan nog steeds worden gezien als doodslag.  

 

@CeesV... De politie heb je weinig aan, die hebben al zoiets, als optie A ze minder werk oplevert gaan ze daar wel voor.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me bij aansluiten. Waarbij ik geen seconde het idee heb dat hij door stress de pijp aan maarten heeft gegeven. Volkomen waanzin voor mij.

Ik heb meermaals meegemaakt hoe tuig mensen in elkaar trimt, domweg omdat ze daar toevallig op straat liepen en daar zijn honderden voorbeelden van.

Dan hoef je niet eens je hond te willen beschermen. Het feit dat je er bent is afdoende om je dood te schoppen.

En als je voor een dier of een ander mens opkomt helemaal.

Intriest.

En walgelijke figuren. Miserabele kleine Poetintjes.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we meer en overtuigender bewijs moeten hebben om deze beslissing van het OM te accepteren.

Er is veel onrust in de gemeente en die neem je niet weg met een " We hebben besloten dat er niks ernstigs is gebeurd en hebben de verdachte heengezonden en staken verder onderzoek."

De bevolking is zo achterdochtig als de pest. Die gaan dit niet zomaar geloven.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ceesv zei:

De politie is daar een andere mening toegedaan, maar jij hebt op 2.000 km afstand een andere uitkomst van je onderzoek.

Dat is knap.

 

Het is maar goed, dat jij geen bevoegdheid in deze zaak hebt.

Hoef ik ook niet ik weet namelijk wel beter heb het geweld zelf van dichtbij mogen meemaken en dan besef je pas hoe gruwelijk een mens kan zijn. De politie keert met dat soort zaken de rug toe en gaat voor de makkelijkste weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volkomen terecht wat je aangeeft, de gruwelijkheid van walgelijke figuren. Ook al doet de politie z'n uiterst best binnen wat ze mogen.

Alsof een enkeling  een hartaanval krijgt als een zootje tuig op hem inhakt en dan ligt het dus aan de enkeling want hij had maar een beter hart moeten hebben. Wat een waanzin, niet te geloven.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dramatisch geval dus voor familie, vrienden, kennissen en de buurtbewoners.

Wat er niet in staat, in het artikel, is natuurlijk ten bate van de bescherming van persoonsgegevens.... waar is die dan wel aan gestorven?

Zo iets mag natuurlijk helemaal niet publiek gemaakt worden.

Kranten die elke dag vol staan met pixalated of blurred foto's daar erger je jezelf toch aan?

 

Ook tuig of zoals wij dat noemen, crapuul heeft rechten. En dat weten ze.

 

https://www.hln.be/buitenland/kijk-tsjetsjeense-leider-kadyrov-wil-familieleden-van-criminelen-executeren-we-moeten-bloedwraak-nemen~ad36e054/

 

maar goed dat we hier geen dergelijke "leiders" hebben .

 

 

 

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nos.nl/artikel/2503697-brug-maastricht-dreigt-in-te-storten-na-aanvaring-losgeslagen-woonboot

 

Rijkswaterstaat brug, tja. Die hebben allang geen fundament meer.

Maar wel nog een 33 miljoen renovatie in Maastricht voor die foei lelijke IJzeren spoorbrug en nu enkele jaren later de sloopplannen ervan.

 

De verplichte risico analyse is nooit gemaakt bij het geven van de aanlegvergunningen voor woonboten aan de overlaatdam.

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Denk 2 keer na wanneer je een (staats)lot weggeeft.

 

Staatsloterij mocht hoofdprijs 3,2 miljoen euro uitbetalen aan schoonvader van Rijswijker

Den Haag, 05 januari 2024

De Staatsloterij hoeft niet 3,2 miljoen euro uit te keren aan een man uit Rijswijk. Dat volgt uit de uitspraak in een kort geding bij de Rechtbank Den Haag. De Rijswijker had verschillende loten gekocht. Op een ervan viel de hoofdprijs, maar dat lot was inmiddels in bezit gekomen van zijn schoonvader. Volgens de Rijswijker had de schoonvader het lot gestolen. De Staatsloterij zag echter na een kort onderzoek geen reden de hoofdprijs niet aan de schoonvader uit te keren. De voorzieningenrechter oordeelt dat de Staatsloterij dit in redelijkheid mocht doen. 

 

Uitleg staatsloterij:😁

 

 

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1423716235/autoruit-niet-ontdooid-tot-380-euro-boete

 

zo hee

deze jongens Screenshot_17.png.2ccd9f76ea1175cb37c98390759ceecc.png

 

zonder dat ze het glas raken

 

2 voor op dashboard

2 achter op hoedenplank

 

30 minuten voor je weg moet rijden

en je bent helemaal vrij van ijs en of sneeuw

 

als je de ruitenwisser dag ervoor heb ingewreven met de snijkant van een halve aardappel komt alles goed deze winter

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een goede de-icer en meteen wegrijden volstaat.

Het spul hoeft niet veel te kosten. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...