Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

de koppeling aan gas is juist de criminaliteit want elektriciteit wordt massaal gemaakt met kernenergie en heeft niks te maken met gas.Maar dat is de schuld van politici die de koppeling gelegd hebben /goedgekeurd om lekker bonussen op te rapen wat vroeger smeergeld genaamd werd.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
29 minuten geleden, bellejt zei:

elektriciteit wordt massaal gemaakt met kernenergie

Ja, in Frankrijk.

 

Daarom betaal je daar slechts 21 Cent/kW. incl belasting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, gerrit B zei:

In de tijd van vakbondsleider kon hij het gratis geld uitgeven van een ander (de werkgevers)

Toen hij in de regering kwam moest hij ook pijnlijk ervaren dat er geen gratis geld bestaat.

 

en tja Rutte, denk dat er over een paar jaar nog veel met weemoed aan hem terug denken zoals men in Duitsland nu al terug denkt aan Merkel en Kohl in de tijd van echte leiders en er dit geen goed woord over is voor Scholtz maar wordt ontvangen met boe geroep.

 

Ik zie tussen de huidige mogelijke coalitiepartners tenminste nog geen volwaardige opvolger.

Kom, gerrit, hij koos ervoor om voor het grote geld te gaan en z'n achterban te verraden.

En de aandeelhouders gaan mogelijk met weemoed aan Rutte terugdenken maar de rest van de Nederlanders echt niet.

Waarbij Merkel en Kohl duidelijk andere ideeën hadden.

 

Een opvolger zie ik ook nog niet en een volwaardige zeker niet hoewel bijna elke opvolger qua integriteit beter is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gerrit B zei:

helaas, de prijs van elektra is gekoppeld aan die van gas

Uhhhh? Die kende ik niet wel dat de gasprijs is gekoppeld aan aardolie.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, pollegazon zei:

Dat is wellicht enkel zo in België.

We hebben het hier over Nederland. Daar is de gasprijs gekoppeld aan de olieprijs. Dus gaat de olieprijs omhoog zal ook de gasprijs stijgen al zouden we gas voor een fractie van de prijs hebben. Dat dan de stroom duurder zal worden is wel logisch maar dat betekend nog niet dat deze is gekoppeld aan de gasprijs zoals gas dat is aan de olie.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het gas aanmoet berekenen ze daar extra kosten voor dus gaat de elektricteit in prijs omhoog. Maar daarnaast moet iedereen over op elektrish want dat is beter voor hun eigen poeplap.

 

Volgens mij zetten ze kolen centrales in voor extra elektriciteit, altans dat is hier wel het geval.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste stroom wordt, op dagen dat er geen groene stroom opgewekt kan worden, opgewekt met gas dus of er nu wel of niet een contractuele koppeling is er is zeker een directe koppeling tussen stroomprijs en gasprijs.

Wordt er duur gas gebruikt voor het opwekken van stroom dan zal ook de opgewekte stroom duur worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, gerrit B zei:

De meeste stroom wordt, op dagen dat er geen groene stroom opgewekt kan worden, opgewekt met gas dus of er nu wel of niet een contractuele koppeling is er is zeker een directe koppeling tussen stroomprijs en gasprijs.

Wordt er duur gas gebruikt voor het opwekken van stroom dan zal ook de opgewekte stroom duur worden.

Dat klinkt heel onlogish want gas is veel duurder dan kolen en van gas is er ook eerder een tekort als dat met kolen. En groene stroom bestaat niet er wordt altijd wel olie gebruikt of andere brandstoffen om die groene energie op te wekken. Dat hele groene gedoe is 1 grote illusie. Windmolens worden al afgebroken omdat ze geen winst maken(naast het doden van vele vogels). Zonnepanelen zijn enkel groen als er geen accu´s gebruikt worden om de stroom in op te slaan.

 

En nee een atoom centrale is verre van groen, 1 ramp en de halve planeet zit minimaal 50 jaar zonder enig leven.

 

Mensen worden gewoon bezig gehouden met allemaal leugens om meer geld op te halen voor de eigen poeplap, je wordt als burger gewoon 100% belazerd en dat met een glimlach.

 

Helaas zijn heel veel mensen geheel blind en vertrouwen op alle leugens die ze helaas als zoete koek tot zch nemen.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kolen zijn grotendeels verbannen weet je wel. (er draaien er nog slechts 4 in Nederland)

iets met CO2 uitstoot, stikstofdioxide, andere slechte bijproducten en groene regeringen

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, gerrit B zei:

Kolen zijn grotendeels verbannen weet je wel. (er draaien er nog slechts 4 in Nederland)

iets met CO2 uitstoot, stikstofdioxide, andere slechte bijproducten en groene regeringen

Ja maar in de rest van de wereld niet en Nederland stelt geen ruk voor als het om de planeet gaat. Een land als Nederland gaat de wereld echt niet verbeteren, het is al lachwekkend genoeg dat men de Nederlanders dat aanpraat maar het moet vooral niet doordraaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...