Ga naar inhoud


zoek lijst canaldigitaal gecertificeerde ontvangers


wanderer

Aanbevolen berichten


Buiten de gangbare ontvangers van Canal Digitaal vind ik deze op de site:

 

Let op!! Het feit dat een ontvanger een FastScan functie heeft wil niet automatisch zeggen dat hij ook gecertificeerd is!!!!

 

IMG_0878.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verder is de lijst een moment opname en slechts het papier waard waarop die gedrukt is.

Ontvangers die gecertificeerd zijn kunnen van het ene op het andere moment niet meer ondersteund worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mij in de 18 jaar dat ik CD heb nog nooit gebeurd en ik heb 16 van de 18 jaar geen enkele CD ontvanger gebruikt. Enkel de eerste 2 jaar zo´n rotte Philips 5816.

 

PS Gecertificeerd zijn toch enkel de CD dozen zelf.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, er zijn ook andere merken en modellen gecertificeerd, bijvoorbeeld sommige Rebox ontvangers

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar ook mijn aanname dat ze van de sat af willen. Waarom certificeren als het je niet meer interesseert? Alleen extra kaarten uitgeven (geen hond die ze wilde hebben) dus 'gratis' weggeven. Viaccess ORCA in absolute brol ontvangers die mensen ook al niet willen. Straks is er alleen een soortement STB pakket en wordt Film, Sport volledig afgestoten (werkt toch niet op extra kaarten)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat er op de site van Canal Digitaal:

Belangrijke opmerking: omdat televisie-fabrikanten minimaal eens per per jaar een nieuwe serie televisies uitbrengen is het vrijwel onmogelijk om alle modellen te testen. Je hebt daarom kans dat een model niet tussen de geteste TV's staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoewel die lijst misschien niet compleet was, was het wel makkelijk om na te gaan of aangeboden content op bijv. MP,  CD gecertificeerd was, zodat de fastscan lijst van CD ingeladen kon worden, nu is er geen enkel "naslagwerk" meer...

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie eerdere post. Het feit dat er een fastscan werkt is geen garantie voor certificatie. Er is ook zoiets als het volledige decodeer algoritme. Zijn we de CWOE alweer vergeten?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wanderer, je hebt wel gelijk dat die lijst makkelijk was maar als Canal Digitaal er geen bergen tijd in wil steken om voor alle merken en types die jaarlijks uitkomen een certificatie te doen, kunnen fabrikanten waarvan de tv's wel aan de eisen voldoen van CD maar niet op de lijst vermeldt worden, zich benadeeld voelen omdat ze onterecht niet op de lijst staan.
Oei, is die zin niet iets te lang?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch geloof ik er geen bal van dat CD de satelliet gaat afstoten, andere plannen dat wel maar niet dit.

 

Ik ziet trouwens hier nog steeds een lijstje met ontvangers hoor  op https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/16544/ontvangers-en-ci-modules/ Klik beneden maar eens op andere ontvangers.

 

Capture.JPG.a93fb007a397ac10ed74e968be31a0a3.JPG

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...