Ga naar inhoud


Einde Settopbox pakket per 1/1/19


Sattofiel

Aanbevolen berichten

Vandaag bericht dat het STB-pakket niet meer wordt aangeboden vanaf 1/1/19. Aanbod: StartHD voor 13 euro/mnd, en ik kan eindelijk de app gebruiken. Lijkt me geen slecht aanbod.

Maar misschien is dit al oud nieuws?

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk heel raar dat het Settopbox nog altijd heeft bestaan. 

 

Volgens mij is het zo'n drie jaar geleden dat iedereen verplicht over moest naar een duurder pakket. Als je niet zou reageren, zou de kaart op zwart gaan........

Ik ben destijds overgestapt op het HD-actiepakket van 10 Euro per maand. .

Later bleek dat het Settopbox-pakket toch bleef draaien voor klanten die weigerde te reageren. Nooit iets van gesnapt....., want officieel kon dat niet.

 

@Sattofiel : Het HD-startpakket bestaat. Dit wordt alleen niet aangeboden aan nieuwe klanten.  

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sattofiel heeft STB + HD tv, en ook Foxsport en Ziggo of hoe het tegenwoordig allemaal heet. Maar de app mocht ik tot heden niet gebruiken, want ja, geen BasisHD.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

stb + hd zijn volgens mij de laatsten die nog over waren. Kost nu ook 13 euro/maand, dus geen verhoging. Enkel History zou wel eens niet in Start hd kunnen zitten.

 

Ben wel benieuwd of ze de chaos op mn seca card weer in orde kunnen krijgen. Heb nu voetbal edl1 open, maar geen rtl7/net5/belgen.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het settopbox pakket stopt per 1 januari, wordt ook bevestigd door Totaal TV.
Zij melden dat het bedrag van het te kiezen HD-Start abonnement van €13,- te maken heeft met het feit dat Joyne voor €13,- het goedkoopste jaarcontract van het instappakket voor €13,- aan biedt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord op die zoektocht is best makkelijk; Namelijk het Basis-HD-pakket minus Fox Sports (Eredivisie) 1 (dat pakket kost 22,95 per maand.)

Dat betekent dat klanten met het Basis-HD-pakket elke maand 9,95 betalen voor Fox Sport (Eredivisie) 1.  

Er zijn trouwens ook klanten die 17,45 per maand betalen voor Start-HD. 

En als je precies hetzelfde pakket afsluit onder de naam VOL, betaal je maar 10 Euro per maand. 

 

Gooi het allemaal maar in de tombola. 🤔

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat Canal Digitaal met zenderpakketten werkt waarvan ze de inhoud niet bekend maken.

Ze kunnen toch niet zeggen dat het om verouderde pakketten gaat als mensen aan het eind van dit jaar naar dat pakket worden overgezet.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Haal de kaart eens uit de ontvanger en stop hem er daarna opnieuw in.

Dat wil soms helpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...