Ga naar inhoud


Vuurwerk rond de jaarwisseling!?!


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik geef er geen Euro aan uit, maar wanneer de liefhebber wil knallen, prima.

 

Gebruik de vuurwerk bril!

 

https://www.google.com/search?client=firefox-b&q=vuurwerk+bril

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Las vanmorgen dat ze tegenwoordig vuurwerkpakketten hebben van € 700,-- die 6-7 minuten vuurwerk uitspuwen. Je krijgt dan het mooiste vuurwerk van de hele straat!!!!!!! Ze schijnen voor die pakketten in de rij te staan. Mij niet gezien ik denk op mijn manier aan de (huis-)dieren en de natuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, leuk die pakketten en waar ik getuige van was een paar jaar geleden. Totdat de gemeente in de betreffende plaats een vuurwerkshow ging houden en viel het pakket van tig-honderd euro in het niets. :D

 

Wat mij betreft mogen gemeenten overal vuurwerkshows houden! Echt, dat is vele malen mooier dan die geavanceerde "sterretjes" die een vermogen kosten.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor elke inwoner een extra euro in de belastingpot en de show mag beginnen.

Men is dan altijd nog 699 goedkoper uit dan wanneer ze een "surfaite boîte pleine de merde" kopen.. (overrated box full of crap)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gut beginnen de azijnzeikers nu ook al hier.  Laat mensen lekker zelf beslissen.

 

Verder heb ik het idee dat de compound boxen juist minder waar voor je geld geven. Vast leuk voor de vuurwerk branche maar  300 euro verder en je bent binnen 3 minuten klaar.  Voor diezelfde 300 euro kun je ook een pakket samenstellen van potten en pijlen. Kun je alles op je gemak afsteken en heb je gegarandeerd 30 min. plezier.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon voor een tientje carbid en vele uren knallen met een oud verfblik. Is ook nog eens spannend.😁

Of met een melkbus.

Maar goed, ben er al een aardige tijd geleden mee gestopt en keek vroeger met verbazing naar mensen die er een maandsalaris in stoppen.

Gebeurt nog steeds.

Ik ga wel om 12 uur buiten staan als het mooi weer is en even een paar minuten kijken naar wat de buren omhoog schieten.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Codx:

Oh gut beginnen de azijnzeikers nu ook al hier.  Laat mensen lekker zelf beslissen.

En sinds wanneer kunnen mensen zelf beslissen?

Prima, maar opgeblazen ledematen, blinde geleidehonden etc zelf bekostigen graag!!

..en uiteraard geen uitkering!!!

 

..tss, mensen en beslissingen nemen, ze hebben al moeite om te kiezen wat ze in de ochtend op brood nemen.

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil bovenstaande post graag nomineren voor de domste en kortzichtigste opmerking van het jaar.

Oh jij rookt? Jammer joh, zoek het zelf maar uit met je enge ziekte.
Oh jij wil op wintersport / duiken / bergbeklimmen / andere gevaarlijke sport? Jammer joh, zoek het zelf maar uit.

Need i say more?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Psychosammie:

Ik wil bovenstaande post graag nomineren voor de domste en kortzichtigste opmerking van het jaar.

Dank je wel voor deze discutabele nominatie, maar ben er erg blij mee.

Het geeft aan dat er nog steeds mensen zijn die niet nadenken, uit hun nek lullen en denken dat de mens weet wat hij wil.. ik vraag mij af wanneer dit is gebeurd...

 

Psycho, voorbeelden te over! Roken is ongezond. Kun je er niet mee stoppen, dan heb je hulp nodig.. Wil je geen hulp en ben je graag slachtoffer van je eigen emoties cq verlangens, dan ben je de status van "holbewoner met gereedschap" nog steeds niet voorbij. (ja, want in de regel gezien staat de mensheid nog steeds op dat niveau)

 

Denk gvd na!!!!

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarom altijd een (vuurwerk)bril dragen!

 

Houden we a.u.b. de discussie wel met respect voor elkaars meningen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hadden toch afgesproken niet te roken?

 

luidruchtig worden, daar je normaal gesproken niet gehoord wordt met nieuwjaar is een uitlaatklep van frustratie

die bij menigeen hoogst noodzakelijk is

 

dan maar met de juiste bril op en alleen met familie en bekenden feesten uit hoofde van uw eigen veiligheid

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei drz:

Voor elke inwoner een extra euro in de belastingpot en de show mag beginnen.

Men is dan altijd nog 699 goedkoper uit dan wanneer ze een "surfaite boîte pleine de merde" kopen.. (overrated box full of crap)

 

Ik ben regelmatig bij zo'n show geweest ergens in het westen van het land, maar dan op Koninginnedag.

 

Duurde een kwartier, echt de hele lucht was voortdurend bezaaid met siervuurwerk en er kwamen duizenden inwoners op af.

 

De kosten: slechts 2 euro per inwoner per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei drz:

 

Denk gvd na!!!!

 

 

Denk GVD zelf na en leer vooral respect hebben voor anderen !!!  Dat jij iets niet interessant vind prima, niemand verplicht jou om vuurwerk af te steken of in Nederland te blijven. Maar figuren die andere proberen te verplichten om het niet te doen en daar zit het probleem.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...