Ga naar inhoud


Open keuken koken op stroom 2 fase inductie, een vaatwasser en zijn er nog meer vragen over aan te schaffen apparatuur


Miauw

Aanbevolen berichten


Zijn dat bij jou de inductie-pannen? Of oude aluminiumsets oid?

Want die van ons zijn al die jaren niet veranderd en dus nog allemaal in prima conditie.

We hebben toen we op inductie overgingen alleen een paar pannen uit de jaren 70 weggedaan, bv omdat ze op gas waren drooggekookt en de dekselknop half verkoold was.

Dat gebeurt op inductie hier niet meer, die schakelt dan automatisch uit.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn die Sitram professional pannen en ketels zonder een bodem voor inductie (volledig RVS)

die waren poepie duur in 2002, misschien denken sommigen man zeur niet en koop nieuwe, maar dat is wel een investering hoor.

linkje naar vorig bericht

 

aangepast door Tonskidutch
jaargang

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Tonskidutch zei:

misschien denken sommigen man zeur niet en koop nieuwe, maar dat is wel een investering hoor.

linkje naar vorig bericht

 

Ik koop altijd een pannensetje bij de blokker. Gaan makkelijk 10 jaar mee. En zo niet dan koop ik weer een nieuw setje voor weinig.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je de BK Q-linair Master RVS met metalen deksel aanbevelen. Kost je wel 250€ voor een set van 5. Maar handvatten worden niet heet, je hoeft de deksel niet vast te houden bij het afgieten, hebben afgiet-gootjes en er zit een maatverdeling aan de binnenkant.

Je hebt ze ook met glazen deksel, maar die beslaat toch, kan kapot vallen en is zwaarder .

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Ik kan je de BK Q-linair Master RVS met metalen deksel aanbevelen

 

Ik heb de classic variant hiervan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan je leven mee. De variant die ik noemde en wij hier hebben zijn nog als nieuw na vele jaren.

 

Maar ik dacht dat je een setje van de blokker had. Waar je overigens ook wel 30 jaar mee kunt doen maar lang niet zo lekker.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, minplus zei:

Maar ik dacht dat je een setje van de blokker had.

 

Ik ben 10 jaar geleden gaan samenwonen met mijn vriendin. We hebben van alles 2 stuks behalve mijn meubelen, die heb ik weggegeven 🤣

Overigens denk ik dat die BK ook bij de Blokker vandaan komt. Maar ik heb er vast geen 250 voor betaald.

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...