Ga naar inhoud


Open keuken koken op stroom 2 fase inductie, een vaatwasser en zijn er nog meer vragen over aan te schaffen apparatuur


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Heeft iets te maken met het door de vorige bewoner afgesloten contract.

Wanneer je 3 fasen aanvraagt komen ze de meter vervangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu was er even wat ophef bij de installateur, omdat ik 3fase in de offerte aanvraag had staan, terwijl hij alleen  2p+2N B16A aangeboden heeft.

Dus na hem te hebben gecontacteerd is alles op de rit. Hij legt ook uit waarom 3 fase krachtstroom niet nodig is.

 

De 3 Fase zoals ik die een tijd terug aangevraagd had bij de netbeheerder is al netjes gestorneerd en van de baan.

 

Zo blijkt dus toch wat ruis inzake de noodzaak voor koken met inductie op zo'n forum te kunnen ontstaan.

En in een eerdere reactie op Ilseonline's vragen schreef ik zelf ook al dat 3 fase niet nodig is.

 

met dank aan uw advies en commentaar

aangepast door Tonskidutch
voutje

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat nunet even te kijken naar wat voor aansluiting je eigenlijk kan krijgen in NL. Ik kwam dit tegen:

 

1-fase: 1x25A, 1x30A, 1x35A en 1x40A€ 252,40

3-fase: 3x25A€ 252,40

 

Dus het lijkt erop dat je max. 1x40A kan krijgen zonder dat het je extra gaat kosten.... Als je 1x40A hebt, dan heb je zeker meer dan genoeg vermogen beschikbaar :-)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kiekiek zei:

 

De netbeheerder gaat pas overzetten naar 3 fase, als het werk aan de meterkast af is.

Heb hier vernomen dat in Zuid Holland de uitvoering gewoon gedaan wordt dan kan je

maar 1 fase op huisinstallatie aansluiten wordt

Bij mijn ex collega´s van enexis weet ik niet.

Maar is ondertussen opgelost het blijft een 1 fase aansluiting

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...