Ga naar inhoud


Open keuken koken op stroom 2 fase inductie, een vaatwasser en zijn er nog meer vragen over aan te schaffen apparatuur


Miauw

Aanbevolen berichten


1 uur geleden, Tonskidutch zei:

het is geschied en het inductie fornuis werkt heel fijn.

Het modem moet ik nog ophangen... straks.

IMG_3251.JPG

En opletten dat er niet iemand voor niets aan de voordeur staat

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Installatie inspecteur luisteraar?

We zijn verloren!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kookplaat zal een 2x230volt versie zijn waarbij 3-fase niet nodig is.

Er lopen waarschijnlijk twee aparte groepen naar de kookplaat.

..dan nog vraag ik mij af waar de randaarde gebleven is.

 

En Luisteraar, in huis mag je "klooien" wat je wilt. Al lopen de leidingen los door de muur of voor mijn part over de natte keukenvloer..

Er is niemand die er iets over zegt en gaat het mis, dan zal de begrafenisondernemer echt geen boete geven.. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij brand is het eerste wat de electriciteits leverancier doet de meter weghalen.

Meestal kan men daarna de oorzaak van de brand niet meer vaststellen!😎

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...