Ga naar inhoud


Abonnement?


ehlen000

Aanbevolen berichten


@ carlo 666

 

Heb je de card al geactiveerd en werkt het? Ik vindt het erg vreemd voor een commercieel bedrijf dat je 2 abbo's aanbiedt 1 van € 22,95 per maand en 1 van € 9,95 per maand met onderling eigenlijk geen enkel verschil.

 

 

 

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartje moet ik nog 40 dagen op wachten. Weet dus nog niet wat het doet.  Maar op foon en tablet werkt het bijzonder goed. 

Belangrijk verschil is dat je bij dit abbo geen 2e kaart kunt krijgen.

 

Zou niet te veel discussiëren hierover en zeker geen vragen aan CD stellen maar genieten van de mogelijkheid 😁

aangepast door ehlen000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dat ik met oscsambutler een config moet maken voor seca3, maar ook dat gewoon oscam installeren zonder verdere config meteen CD ondersteund. Weet iemand een thread ofzo waar ik me daar goed op kan inlezen?

Heb oscam er al opgezet en kan nu alleen nog sharing in mijn eigen netwerk configureren maar dat hoef ik niet. Moet alleen straks mijn cd kaartje ondersteunen op openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OpenPli heeft een 'kant & klare' config die wordt geïnstalleerd zodra je OScam installeert. Bij VTi kun je OScamButler gebruiken (of een OpenPli config 'pikken' en die in VTi plaatsen)..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb de kaart nog niet binnen.Laatst even gevraagd via de chat waar die bleef ze geven aan na ca 40 dagen maar nog niets ontvangen. Toevallig vandaag gebeld netjes te woord gestaan dame gaf aan klopt ca 40 dagen dit is na de gratis proefperiode ik zou deze tussen nu en ca 2 weken moeten gaan ontvangen. Ik ging er van uit dat de proefperiode werd meegeteld schijnt dus niet zo te zijn, het is een geautomatiseerd proces gaf zij aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ton68:

Ik heb de kaart nog niet binnen.Laatst even gevraagd via de chat waar die bleef ze geven aan na ca 40 dagen maar nog niets ontvangen. Toevallig vandaag gebeld netjes te woord gestaan dame gaf aan klopt ca 40 dagen dit is na de gratis proefperiode ik zou deze tussen nu en ca 2 weken moeten gaan ontvangen. Ik ging er van uit dat de proefperiode werd meegeteld schijnt dus niet zo te zijn, het is een geautomatiseerd proces gaf zij aan.

 

Gaat dat automatisch of moet je de kaart het aanvragen?

 

Raar van die proefperiode, dat zou toch meegeteld moeten worden, je betaald op of rond de 27ste van elke maand, dus in de proefperiode op of rond de 27ste voor de volgende maand.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei ton68:

Ik heb de kaart nog niet binnen.Laatst even gevraagd via de chat waar die bleef ze geven aan na ca 40 dagen maar nog niets ontvangen. Toevallig vandaag gebeld netjes te woord gestaan dame gaf aan klopt ca 40 dagen dit is na de gratis proefperiode ik zou deze tussen nu en ca 2 weken moeten gaan ontvangen. Ik ging er van uit dat de proefperiode werd meegeteld schijnt dus niet zo te zijn, het is een geautomatiseerd proces gaf zij aan.

Ok. Een familielid heeft het ook aangevraagd. Nog even geduld dus.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei ilseonline:

 

Gaat dat automatisch of moet je de kaart het aanvragen?

 

Raar van die proefperiode, dat zou toch meegeteld moeten worden, je betaald op of rond de 27ste van elke maand, dus in de proefperiode op of rond de 27ste voor de volgende maand.

 

Dat gaf ik tijdens mijn gesprek met CD ook aan dat ik betaal maar de dienst nog niet heb gekregen ik vindt dit ook wel vreemd, maar kan er helaas weinig aan doen nog even geduld zal beslist komen tussen nu en ca 2 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ton68:

Dat gaf ik tijdens mijn gesprek met CD ook aan dat ik betaal maar de dienst nog niet heb gekregen ik vindt dit ook wel vreemd, maar kan er helaas weinig aan doen nog even geduld zal beslist komen tussen nu en ca 2 weken

 

Duidelijk, ik denk dat ze er geen vrienden mee maken, misschien is hun administratie nogal traag, of doen ze het (per) expres.

 

1 maand gratis met 1 maand opzegtermijn, voor IPTV kijkers is het makkelijk gratis kijken, aanvragen, opzeggen, aanvragen, opzeggen etc. etc.,als je de satelliet kaart erbij wilt hebben werkt dat uiteraard niet gratis.

 

 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...