Ga naar inhoud


Abonnement?


ehlen000

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Heb mijn vu+ zero 4k keurig aan het werk. Alles fta en ook 4k werkt 😁

Nu oriënteren op een abonnement.

 

Ik lees hier over hdstart van 9,95 of 13 euro maar op de site van canaldigitaal kost alles meer dan 22 - met een paar maanden korting en alle apparatuur er gratis bij. Dat is misschien voor sommige mensen handig, maar ik heb al een schotel en een goeie receiver.

 

Bestaat er nog een gewoon niet te duur abonnement met smartcard, evt. 2e hands gekocht? En waar vind ik dat?

Of kan ik beter op een Belgisch adres tv Vlaanderen afsluiten, dat is 7 euro per maand goedkoper.....

 

Hoor graag als iemand hier meer over weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lees bovenstaand draadje.

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gerard 76:

Denk dat vol of bomvol wel iets voor je is.

Is meen ik tv via een app en je krijgt er na 1 maand een smarrcard gratis bij.

Kost 9.95 of 14.95

Krijg je alleen als er minimaal 6 maanden geen abonnement op je naam of adres is afgesloten.

Heb het geprobeerd op andere naam een adres maar met het zelfde bank nr werd ook geweigerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei meijden:

Krijg je alleen als er minimaal 6 maanden geen abonnement op je naam of adres is afgesloten.

Heb het geprobeerd op andere naam een adres maar met het zelfde bank nr werd ook geweigerd.

 

Dit is nieuw. Wat is de bron van deze info? Link naar CDS site?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei moonchild:

Dit is nieuw. Wat is de bron van deze info? Link naar CDS site?

De bron ben ik zelf gebeld met ze en ook via mail contact via de telefoon zeiden ze dat als ik een andere naam en adres opgaf het mogelijk was om bomvol af te  sluiten heb toen gezegd onder welke naam en adres ik het wilden doen geen probleem op dit adres is het mogelijk dus online alles ingevuld met het oude bank nr kreeg als respons is niet mogelijk op dit adres ben er moedeloos van geworden en probeer het niet meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De clou is het rekeningnummer. Daar zit de check op. Met een ander rekeningnummer lukt het meteen. En dan hoef je dus niet zes maanden te wachten. 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi man! De kaart krijg je pas na de eerste betaalde factuur+14 dagen herroepingsrecht. Dus 31 dagen + 14 is 45 dagen (give or take). Je zou vast middels OScamButler een config kunnen laten aanmaken voor Seca3 Canal Digitaal. Zodra je kaart toekomt kun je deze dan meteen in de kaartsleuf steken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...