Ga naar inhoud


Brava uit de lucht


boudeman

Aanbevolen berichten


Nja, ik keek weleens naar Brava met mijn Basis-pakket; ben dus weer een klassieke zender kwijt.

Gelukkig keek ik niet al te vaak naar Brava dus zal m niet echt missen.

Maar toch....een zender minder voor hetzelfde geld.

 

En al die "Internet-zenders" van CDS die erbij gekomen zijn, ik vind het allemaal maar niks.

Ik ben echt niet van plan om zo'n CDS-bak te kopen (en die ook nog met internet aan te sluiten).

Al die internet-zenders ontvang ik niet met mijn Basis-pakket, dus ik betaal gewoon teveel.

 

Om al die noviteiten heb ik nooit gevraagd, dus CDS gaat bij mij de deur uit miv maart 2020 (want dan ben ik van mijn contract af).

Wat ik jammer vind is dat ik dan NatGeoWild moet missen, maar daar heb ik al alternatieven voor gevonden (Smithsonian Channel HD, Fishing and Hunting etc).

 

CDS kan voor mij de pot op.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi minplus, 

Ik ging accoord met een actie dat je dan de komende 3 maanden niet hoefde betalen voor het Basis-pakket; het jaarcontract werd echter wel voor een jaar verlengd. 

 

Groetjes man.

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De tijden veranderen.

Brava uit de lucht en de vervanger in een duurder pakket, zo jaag je steeds meer klanten weg.

Brava was de laatste 2 jaar al zonder Dolby 5.1 geluid, volgens Canaldigitaal wegens technische problemen.

 

Anno nu met een snelle glasvezel verbinding en de 4k tv aan het internet gekoppeld, kijk je voor hoge kwaliteit klassiek bijvoorbeeld naar de website All of Bach.

En verder is er op Youtube genoeg klassiek te vinden.

 

Weer een reden om Canaldigitaal vaarwel te zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei ceesv:

Brava was de laatste 2 jaar al zonder Dolby 5.1 geluid

En zoals History HD geen HD meer is maar in de zenderlijst wel als HD word omschreven.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...