Ga naar inhoud


Aygo vs i10


edje-ken

Aanbevolen berichten

Veel plezier en geluk ermee, mooie kleur ook.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er snelle levering! Dat heb ik nog nooit gehad....

Alvast erg veel rijplezier :)

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak hebben dealers ook dit soort aanbiedingen. Wij hebben ooit een nieuwe Corsa zo gekocht. Dealer had er een stuk of wat nieuw al op kenteken staan in de showroom. Betalen en 2 dagen later ophalen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei luisteraar:

Op een showroom wagen kan je ook vaak een korting afdwingen

 

Afdwingen?  Ik zou me als verkoper door een klant nooit een prijs laten afdwingen.

Het is de verkoper die de uiteindelijke prijs betaald.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, je bedoelt bepaalt i.p.v. betaalt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja IJzerbout, maar het is de klant die betaalt, en is de prijs te hoog, koopt de klant niet.

Ik vraag altijd erg veel offertes voordat ik de auto koop die ik uitgekozen heb... en inderdaad, dan dwing je een bepaalde korting af, geeft de dealer die niet, kan hij barsten, er zijn heel erg veel dealers...in binnen en buitenland, en naast officiele dealers heb je ook nog het aanbod aan nieuw geimporteerde auto's, in duitsland waren dat EG Neuwagen..., nu EU Neuwagen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Sverige:

Ja IJzerbout, maar het is de klant die betaalt, en is de prijs te hoog, koopt de klant niet.

Ik vraag altijd erg veel offertes voordat ik de auto koop die ik uitgekozen heb... en inderdaad, dan dwing je een bepaalde korting af, geeft de dealer die niet, kan hij barsten, er zijn heel erg veel dealers...in binnen en buitenland, en naast officiele dealers heb je ook nog het aanbod aan nieuw geimporteerde auto's, in duitsland waren dat EG Neuwagen..., nu EU Neuwagen...

 

Nou Sverige...dan ga ik bij Apple maar eens een lagere prijs afdwingen voor een iPhone. Ik vind die dingen veel te duur en wil dat niet betalen. Geeft Apple mij niet de prijs die ik wil betalen, dan laat ik ze barsten.

Ben benieuwd of ik die iPhone op die manier in handen krijg.

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...