Ga naar inhoud


Goede voornemens voor 2020


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Welke zijn onze goede voornemens voor 2020, hier de mijne op een rijtje.

Meer geld sparen

Minder tv kijken, maar dat ik doe ik soewieso toch al minder, zeker als er niets anders dan Engelse programma's op zijn,  boeit mij totaal niet.

Eindelijk een vriendin hebben, en hoe rapper hoe liever, want ben al vele jaren alleen.

Rond Kerstdag zag ik hoe ze daar op tv stonden te zwaaien met een cheque van meer dan 4000 euro, dat moeten nogal rijke mensen zijn, wie kan zo een som geld missen de dag van vandaag?

Is de crisis dan ineens voorbij?

En ik hoop op wat minder gewelddadige programma's, dat er eens een einde komt aan die buurtpolitie, die border security, de zender discovery id in het geheel, de zenders 4 en 5 en q2 + de zender Vitaya.

En hopelijk zie ik ook niets meer in mijn tv gids van die naked attraction of tempation island of sex tape of zo van dergelijke programma's.

Dat we van 2020 een jaar mogen maken zonder geweld op tv, t zal niet gemakkelijk zijn voor vtm en zeker niet voor q2 en de rest, ik gun ze toch geen blik al die aanstootgevende programma's.

En tot slot ga ik wat vroeger naar bed gaan, niets gezien niets gemist.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voornemens heb ik allang niet meer. Ik mag al blij zijn als ik het volgende jaar haal....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin bij het begin en probeer diegene te zijn die je zou willen zijn en je bent klaar, heb je helemaal geen voornemens nodig.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan goede voornemens doe ik ook nooit...

Het enige wat ik wil meegeven, is dat ieder gewoon zichzelf moet kunnen zijn, uiteraard moet je ergens rekening houden met je medemens, want het is uiteraard niet zo dat het zogenaamde recht op meningsuiting de ander de grond in moet boren.

En... misschien moeten we niet zomaar alles pikken wat het "regime" (de staatsmacht, de overheid, de machthebber of hoe je dit ook noemen wil) ons door de strot probeert te duwen, onder aanroeping van allerlei drogredenen en fake nieuws...

Maar dat zijn geen goede voornemens... dat is gewoon gezond verstand.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

goede voornemens zijn nutteloos als je ze niet ook waar maakt...!

dus ik ga vanaf 1 januari 2020 heeeeeeeeeeeeeeel lief voor mijn medemens zijn

Ik adviseer om eens wat minder te gaan drinken.......minder alcohol dus .🤣

 

..wat trouwens ook mijn voornemen is voor het aankomende jaar, waar ik al truim wee maanden geleden mee ben begonnen.

niet dat ik veel dronk, maar wilde nog wel eens met, voor de wet, teveel op achter het stuur kruipen.

(hooguit drie of 4 glazen, voor het geval er lieden zijn die de boel weer uit zijn verband moeten trekken vanwege een te laag iq)

Taxikosten lopen de pan uit en dus is minder drinken de oplossing...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

goede voornemens zijn nutteloos als je ze niet ook waar maakt...!

dus ik ga vanaf 1 januari 2020 heeeeeeeeeeeeeeel lief voor mijn medemens zijn

Dank.😎😁

 

Of heb je het over je vrouwlief?🤔

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...