Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

In ieder geval ga ik niet (nog) meer betalen... Simpel: Discovery c.s. eruit, Canal Digitaal eruit. Klaar! Bij mij is het kantelpunt bereikt..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp die redenering niet helemaal, zenders zonder meerwaarde eruit kan me geen kantelpunt zijn lijkt mij. Meer betalen voor deze flut zenders echter wel. Dan moet je eigenlijk blij zijn dat Canal Digitaal deze stap zet. En je weet nu al van te voren dat Fox de volgende is bij Canal Digitaal met het zelfde verhaal. We zullen zien wat Ziggo doet met Fox nu de komende tijd hopelijk vliegt Fox er daar ook gewoon uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag en aanbod , zo simpel , geef ze ongelijk ,als iedereen zo graag alles van voetbal, f1, tennis etc in real time wil zien moet je daarvoor betalen . zo is t tegenwoordig. zodra ,zoals nu bv met corona er geen sport is , gaan we wat anders doen en betalen we daar ook voor. wat een gezeur alllemaal. .Als t je niet bevalt betaal je gewoon niet. Ik vind t jammer dat eurosport verdwijnt vanwege tennis en snooker, maar t meest is via de sat zoizo  vrij te zien. Eurosport was makkelijk , meer niet. allemaal luxe problemen . het vrije aanbod is giganties. en die sat boeren en content aanbieders gewoon kruideniers die zo veel mogelijk vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Penthe zei:

Ik begrijp die redenering niet helemaal, zenders zonder meerwaarde eruit kan me geen kantelpunt zijn lijkt mij. Meer betalen voor deze flut zenders echter wel. Dan moet je eigenlijk blij zijn dat Canal Digitaal deze stap zet. En je weet nu al van te voren dat Fox de volgende is bij Canal Digitaal met het zelfde verhaal. We zullen zien wat Ziggo doet met Fox nu de komende tijd hopelijk vliegt Fox er daar ook gewoon uit.

 

Ik zou ondanks de vele reclame tóch wel Discovery en TLC e.d. hebben via lineaire TV. Mijn vrouw kijkt best vaak TLC en Animal Planet. Ik heb vele jaren de verhogingen geduld om hier in huis pais en vreé te houden. Vandaar dus in mijn situatie kantelpunt. Genoeg is genoeg..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenders die reclame uitzenden en de reclamezendtijd niet meer kunnen verkopen, draaien hun eigen nek om met hun gegraai bij uiteindelijk de consument.

 

Ik zie het er nu langzaam komen dat de eerste zenders failliet zullen gaan, dit kan gewoon niet door blijven gaan.

 

Ik kijk graag reclameblaadjes voor de aanbiedingen van de week, mogelijk zit er iets interessants tussen, dan kan ik van TV- en radioreclame niet bepaald zeggen, ze mogen blij zijn als ik de moeite neem om er naar te kijken en luisteren.

 

Zoals op diverse websites laat ik mij daar door betalen, de klik pagina's zijn zover ik weet niet echt de moeite, de cashback pagina's daarin tegen wel.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zat vanmiddag te kijken naar een programma over oude auto's, wat elke 10 minuten werd onderbroken door steeds weer dezelfde reclame voor FOX programma's.

Je krijgt op een gegeven moment zin om de stekker eruit te trekken, er valt niet meer te kijken naar die programma's.

 

Ze jagen de kijkers gewoon weg.

 

Bij Netflix kan je een film in 4K Dolby digitaal 5.1 kijken zonder een onderbreking, daar ligt de toekomst.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zou kunnen betekenen dat jij uitgerekend naar een niet veel bekeken zender wilt kijken en dat die dan heel duur wordt.

Daaruit volgend, dat systeem werkt kostprijs verhogend voor de consument, zeker waar het satelliet tv betreft.

Je zou zo maar meer moeten kunnen betalen voor minder zenders.

 

Je kan het vergelijken met het vrijgeven van het elektriciteitsnet.

Je kan je stroom inkopen bij verschillende leveranciers, maar het netwerk moet je apart betalen.

Blijkt de netwerkvergoeding + de vaste kosten het leeuwendeel van de prijs te bepalen en is het variabele deel verwaarloosbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Dat zou kunnen betekenen dat jij uitgerekend naar een niet veel bekeken zender wilt kijken en dat die dan heel duur wordt.

Daaruit volgend, dat systeem werkt kostprijs verhogend voor de consument, zeker waar het satelliet tv betreft.

Je zou zo maar meer moeten kunnen betalen voor minder zenders.

 

Je kan het vergelijken met het vrijgeven van het elektriciteitsnet.

Je kan je stroom inkopen bij verschillende leveranciers, maar het netwerk moet je apart betalen.

Blijkt de netwerkvergoeding + de vaste kosten het leeuwendeel van de prijs te bepalen en is het variabele deel verwaarloosbaar.

Vind ik een beetje zwart kijken waarom zou een provider voor mij moeten bepalen welke zender er in mijn pakket zit met de huidige stand van de techniek is het namelijk niet echt moeilijk om te doen, natuurlijk weet ik dat ze pakketten zodanig samen stellen zodat je net iets meer neemt dan je eigenlijk zou willen ......ergo wij als consument zouden eigenlijk eens wakker moeten worden en zeggen wat wij willen in plaats van maar te accepteren wat je provider jou aanbied.     

Voorbeeld wat moet ik met Turkse zenders in mijn pakket of Hindi, Duits en Engels ben ik wel machtig maar de rest kan mij gestolen worden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mee eens, maar TV is een soort van openbaar vervoer van signalen, waar men economisch kan werken door de grootste gemene deler toe te passen.

Een buslijn rijdt ook via een vaste route, en is daardoor goedkoper als een taxi die je wel op jouw verzoek van jouw verblijfplaats naar jouw bestemming rijdt.

 

Het is gewoon niet economisch haalbaar wat jij wilt.

 

Ik heb niets met sport, toch betaal ik voor een dagblad waarvan de helft ongelezen in de prullenbak verdwijnt.

Het klinkt vreemd, maar dat ongelezen deel zorgt ervoor dat jij de rest van het nieuws betaalbaar kunt lezen

Zou je de krant per bladzijde verkopen, wordt jouw bladzijde ineens heel erg duur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...