Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tja, dat valt buiten het bestek van dit onderwerp en forum.

Zo zit het systeem in elkaar.

 

Je zou bij Joyne kunnen kijken of die pakketten beter aansluiten op jouw wensen.

Zij worden door de omroepwet niet verplicht 30 zenders in het basispakket door te geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dan zal eerst de omroepwet moeten veranderen, die heeft wettelijk een aantal must-carry zenders vastgelegd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Tja, dat valt buiten het bestek van dit onderwerp en forum.

Zo zit het systeem in elkaar.

 

Je zou bij Joyne kunnen kijken of die pakketten beter aansluiten op jouw wensen.

Zij worden door de omroepwet niet verplicht 30 zenders in het basispakket door te geven.

Jij refereert ergens naar dus reageer ik, en ik heb alles bij cd reeds opgezegd en via omwegen weer iets bij Ziggo geregeld want rechtstreeks krijg je daar ook echt niks geregeld....   

3 minuten geleden, ceesv zei:

Dan zal eerst de omroepwet moeten veranderen, die heeft wettelijk een aantal must-carry zenders vastgelegd.

Dankzij die wet kon ik per direct opzeggen omdat ik daarover namelijk niet was geïnformeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat bij geen enkele Nederlandse distributeur gebeuren. Vergeet het abonneren per zender gewoon. Het is gewoon niet betaalbaar. Een bepaalde zender kan alleen in pakhetvorm tegen de huidige prijs geleverd worden. Waarom? Omdat ze de lagere prijs in pakketvorm voor iedere abonnee uitgekeerd krijgt die het pakket kopen. Als zenders betaald gaan worden voor iedere abonnee die daadwerkelijk deze zender kopen in een zelf samengestelde zenderpakket gaan zenders vele euro’s per maand kosten. Je krijgt dan inderdaad de situatie dat een zelf samengesteld pakket van 10 zenders veel duurder gaat kosten dan een huidig tv-pakket die door de provider is samengesteld waar dezelfde 10 zenders ook in zitten.

 

Er zijn voorbeelden in de Benelux dat distributeurs die beperkt tv a la carte leverden die vanwege te lage inkomsten en het geringe aantal abonnees de dienstverlening hebben gestaakt. In Nederland was dit KNIPPR en in België Snow.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Satwatcher zei:

Het gaat bij geen enkele Nederlandse distributeur gebeuren. Vergeet het abonneren per zender gewoon. Het is gewoon niet betaalbaar. Een bepaalde zender kan alleen in pakhetvorm tegen de huidige prijs geleverd worden. Waarom? Omdat ze de lagere prijs in pakketvorm voor iedere abonnee uitgekeerd krijgt die het pakket kopen. Als zenders betaald gaan worden voor iedere abonnee die daadwerkelijk deze zender kopen in een zelf samengestelde zenderpakket gaan zenders vele euro’s per maand kosten. Je krijgt dan inderdaad de situatie dat een zelf samengesteld pakket van 10 zenders veel duurder gaat kosten dan een huidig tv-pakket die door de provider is samengesteld waar dezelfde 10 zenders ook in zitten.

 

Er zijn voorbeelden in de Benelux dat distributeurs die beperkt tv a la carte leverden die vanwege te lage inkomsten en het geringe aantal abonnees de dienstverlening hebben gestaakt. In Nederland was dit KNIPPR en in België Snow.

En een ieder hier trapt daarin he ....lijkt wel Rusland ala  1960 wij zeggen jij doet .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden, Satwatcher zei:

Er zijn voorbeelden in de Benelux dat distributeurs die beperkt tv a la carte leverden die vanwege te lage inkomsten en het geringe aantal abonnees de dienstverlening hebben gestaakt. In Nederland was dit KNIPPR en in België Snow.

Omdat er geen belangstelling voor is?

 

De klant wil kunnen zappen!

 

En voor die beperkte keuze moet je extra betalen, een economische wetmatigheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is lineaire televisie juist door dit soort constructies aan het uitsterven.

Wat er nu lijkt te gebeuren is dat contentaanbieders en producenten in paniek rare bokkensprongen maken, of misschien wel de laatste stuiptrekkingen hebben voor faillissement.

Nu is de Nederlandse markt totaal niet interessant voor welke provider ook, maar de rest van europa staat ook niet te wachten om elk kwartier naar reclame te moeten kijken, dus ook hier staat wat te gebeuren, zo lijkt het.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet als consument gewoon alles wat in de reclames voorbij komt boycotten dan is het zo over met dat irritante gedoe. En het is niet meer elk kwartier tegenwoordig op sommige zenders is het elke 6 minuten. En waar het elke 20 minuten is heb je blokken van soms wel een kwartier en ja daar wordt je doodmoe van. Want nu betaal je een TV pakket inclusief irritante reclames terwijl ons voorheen verteld werd dat de commerciele zenders gratis te bekijken zijn omdat ze hun inkomsten uit de reclames halen. Ik ziet hier niets meer van terug enkel dat je nu ook voor de commercielen moet betalen inclusief de reclames.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Penthe zei:

Je moet als consument gewoon alles wat in de reclames voorbij komt boycotten dan is het zo over met dat irritante gedoe.

 

Dan zou je dus als consument zijnde nog meer energie in het vermijden van reclame moeten steken.

Nu al ervaren mensen de reclame als negatieve energie en energie steken om negatieve zaken te omzeilen is onbegonnen werk...want dat levert alleen maar meer irritatie op en dat kost weer energie...enz enz.

TV kijken is gewoon niet leuk meer.

Het negeren van het gehele tv kanaal is dan een betere optie.

..immers, er valt genoeg  elders te zien en anders bied internet voldoende uitkomsten....evenals Netflix en cohorten.

 

Voor veel mensen is sport op tv, alsmede de themakanalen nog de enige reden om een abbo op lineaire tv te behouden, dus wat let de mensen om hun tv abbo op te zeggen wanneer ook deze kanalen verdwijnen?

Wanneer Discovery gaat verdwijnen dan is Canal Digitaal voor mij compleet waardeloos geworden en aangezien ik de enige in huis ben die nog lineaire tv kijkt, is ook die tv abbo nutteloos geworden.

De rest van het gezin kijk al lang geen lineaire tv meer.

Goh, weer een besparing, het gaat lekker zo! :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Spanje hoef ik niets op te zeggen aangezien lineaire TV gewoon gratis is :) Zo zou het gewoon overal moeten zijn alle standaard zenders gratis en extra film, sport  en serie pakketten betaald. In de landen waar alles betaald moet worden heeft de klant dit zelf door de jaren heen toegelaten, als men er toendertijd direct tegenin was gegaan had het er misschien nu anders uitgezien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Penthe said:

Je moet als consument gewoon alles wat in de reclames voorbij komt boycotten dan is het zo over met dat irritante gedoe

Probeer lekker wat je wil, lukt je niet. Reclame gaat onbewust in je hersenen zitten, net een virus.

 

Neem als voorbeeld Haier, maken op dit moment veel reclame met high tech wasmachines blablabla. Haier, dat zal dan wel de Oostenrijkse Miele zijn.  :D  Is dus puur chinees en over de kwaliteit laat ik me niet uit.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Penthe zei:

Je moet als consument gewoon alles wat in de reclames voorbij komt boycotten dan is het zo over met dat irritante gedoe. 

 

Persoonlijk vind ik dat een beperkt aanbod reclame moet kunnen. Is toch altijd interessant als je naar een film kijkt en er even een korte reclame is, dan kan je vlug even naar de ijskast lopen om iets lekker koels op te halen. Echter nu zijn de reclames soms oneindig lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...