Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


Gast satellitetv

Wees blij met de satelliet tv zenders en free to air kanalen...personen met enkel kabel tv (amper 50 zendertjes) zijn snel uitgekeken! 

 

* Sat tv Sedert 1994

* Abo Canal Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

In de nieuwsbrief van 30 april 18.03 2020 meld CDS de start van  BBC first en BBC entertainment per 1 juni 2020.

vanaf 1 juni ons zenderaanbod gaan uitbreiden met twee BBC-zenders: BBC First en BBC Entertainment.

 

In de nieuwsbrief van 19 mei 2020 15.59  meld CDS de start van BBC first en BBC entertainment per 1 juli 2020.

per 1 juli krijg je BBC First en BBC Entertainment, met de beste en meest originele series op het gebied van drama, crime en comedy.

na chatten met de klantenservice van cds kreeg ik volgend antwoord:

 

BBC first en BBC entertainment per 1 juni, 

helaas is de introductie van BBC One en 

Two uitgesteld . Vandaar de verwarring

over de data. Onze excuses 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, de vrije fries zei:

 

helaas is de introductie van BBC One en 

Two uitgesteld . Vandaar de verwarring

over de data. Onze excuses 

dat zal wel zijn dat de BBC zijn "eigen" kanalen laat doorstralen door externe distributeurs buiten de UK.

enkel FIRST en Entertainment komen erbij, via de 'internationale' tak van de BBC.

weer een idioot op de klantenservice ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ITV, Channel Four en 5, bieden dan wel goede programma's, RTL en SBS hoort echt bij de shit, maar alles wordt dan weer verziekt door elke 15 minuten reclame, zelfs het nieuws wordt onderbroken.

Dus ik kijk alleen BBC en daar is genoeg naar mijn gading te vinden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Vanaf 15 mei dit jaar. De Wit-Russische IPTV- operator Zala is gestopt met het uitzenden van HD-kanalen van Discovery .

 Discovery HD , Animal Planet HD , Eurosport 1 HD en Eurosport 2 HD zijn uitgeschakeld .

 

bron: tvnews.by

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Klinkt bekend, nog even en de strategie van die club naar veel meer inkomsten faalt.

Over de top van de Laffer curve gaat het stijl omlaag met de inkomsten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat opperde ik al in 'lekentaal'. Ze schieten hiermee in hun eigen voet.. Uitzendrechten voor de OS 2020 gekocht voor idioot veel geld.. Spelen gaan niet door.. Geen reclameinkomsten daaruit... De 'directie' snakt naar adem en verzint wanhopig om nog iets te redden. Hun contracten met de diverse providers is dan het enige wat ze nog hebben. Dus - net als bij verzekeringsmaatschappijen - proberen ze hun derving bij ons neer te leggen. IPTV is een goedkopere manier van distribueren, maar heeft nu nog veel minder leden dan lineair kijken.. Willen ze overleven móeten de kosten drastisch omlaag en/of de inkomsten omhoog. Lukt ze dit niet dan is de kans heel reëel dat ze volgend jaar niet eens meer bestaan...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het met dit soort zenders eigenlijk wel gehad. Als ik ervoor in de stemming ben ga ik nog wel eens een periode opnemen en turven. Hoeveel tijd voor reclame, hoeveel tijd over wat er binnenkort op het scherm komt en hoeveel tijd voor de trailer van de serie waarnaar je nu kijkt. En dat vergelijken met de tijd van de video waarom het dan echt gaat. Het zou mij niet verbazen als ik op 50/50 uitkom. En dan nog geld durven vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat Youfone een overeenkomst bereikt heeft met Discovery voor doorgifte van de zenders. dat is toch een kleine aanbieder.

Ik heb begrepen dat M7 en discovery een nieuwe contract onderhandelen voor alle landen waar M7 actief is. dat is nogal wat. M7 is een grote speler. Discovery kan het niet permitteren zoveel kijkers te verliezen. Dat zijn heel veel inkomsten. De spotjes op hun zenders dat CDS doorgifte stopt is dan ook blufpoker van Discovery. het is ze er aangelegen om in het pakket te blijven. Ze zullen denk ik dan ook wel water bij de wijn doen en tot overeenkomst komen. We zullen zien.

aangepast door Satterdam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan een grote speler, zich dat permitteren om die zenders (tijdelijk) te blokkeren.

als ze teveel $ verliezen, zullen ze misschien wel terugkrabbel, toegeven en na X aantal tijd terugkeren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stelling deel ik ook.. Overigens 'blokkeert' M7 ze niet; ze verliezen de uitzendrechten voor die zenders omdat hun contract afloopt. Blijven uitzenden zonder contract is strafbaar en zou koren op de molen zijn voor Viacom.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...