Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


Op 11-5-2020 om 10:17, Tonskidutch zei:

Nou ik wel met een snel geheugenkaartje in mijn smart PanasonicTV LED/LCD.

Je kan ook een USB stick of HDD schijf nemen.

Welke gebruik je hiervoor?

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het wordt nog mooier, er komt een prijsverhoging aan per 1 juni voor de extra kaarten. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Discovery laat tussen haar programma's een mededeling zien dat Canaldigitaal stopt met de doorgifte en dat je bij andere, met name genoemde, providers terecht kunt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat lekker zo. Ik ga eens kijken hoe Joyne bevalt. In plaats van m'n extra kaart.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou juist voor mij een reden zijn om weer een abonnement bij Canal Digitaal te nemen.(het verleden houdt mij tegen)

Eindelijk eens een provider die 'NEE' durft te zeggen tegen een te hoge doorgiftevergoeding door een grootmacht.

Mijn complimenten Canal digitaal!

Nu Ziggo nog stoppen met Fox en het TV-leven is weer waard geleefd te worden.

 

Sinds Eurosport van Discovery is is het enorm achteruitgegaan.

Als je nu op je I-pad naar de player wilt kijken ben je verplicht om je lokatie aan te zetten.(meteen de player opgezegd,want sinds de nieuwe privacy-wetgeving hoef ik dat helemaal niet)

Bovendien is deze overname het bewijs van falend mededingingsbeleid.

aangepast door Satneef
Toevoeging
  • Like 2

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CD is tegenwoordig een filiaal van een heel groot bedrijf, eerder zal Joyne overgenomen worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS is als ik het goed heb nu onderdeel van Vivendi.. Wellicht gaan we terug naar 1997/98. Canal+ Bleu, Gris, Jaune en Rouge.... en wordt NPO1,2 en 3 vervangen door France1,2 en 3. :);) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hoop mensen zien CD graag gaan maar als er straks geen CD meer is en ook geen Joyne oei oei oei dan is de wereld te klein.

 

Ik ben blij dat die Discovery herhaal zenders er eindelijk vanaf gaan want daar was werkelijk zowat niets meer aan nieuwe programmas te zien en wat ze 10 jaar geleden uitzonden herhalen ze nu nog steeds dus DOEI!!

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...