Ga naar inhoud


Een aspirant hacker-tje wil IJzerbout afpersen


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Dit is weer even lachen. Eén of ander nobody hacker-tje, waarschijnlijk uit Nigeria, wil mij even afpersen met het onderstaande email.

Het paswoord wat ie zegt te weten is inderdaad juist maar gebruik ik al 20 jaar niet meer. (Heb het hieronder met xxxx vervangen)

 

Ik heb uiteraard onmiddelijk US$ 2000 in bitcoins overgemaakt want ik ben me totaal de pleuris geschrokken.   😅

 

Ik heb me weer prima geamuseerd en wil het hier posten mocht je ook deze troep ontvangen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I do know, xxxx, is your password.

I need your 100% attention for the the next twenty-four hrs, or I will make sure you that you live out of shame for the rest of your life span.

Hey, you do not know me. However I know just about everything about you. Your facebook contact list, smartphone contacts along with all the digital activity in your computer from previous 164 days.

Including, your masturbation video footage, which brings me to the primary motive why I am writing this specific e mail to you.

Well the previous time you visited the adult material online sites, my spyware ended up being triggered inside your personal computer which ended up saving a beautiful video footage of your self pleasure play by activating your web camera.
(you got a really odd preference by the way haha)

I have the entire recording. If, perhaps you think I am fooling around, just reply proof and I will be forwarding the recording randomly to 10 people you're friends with.

It could be your friends, co workers, boss, mother and father (I don't know! My system will randomly pick the contact details).

Would you be able to gaze into anyone's eyes again after it? I question that...

However, doesn't necessarily have to be that way.

I'm going to make you a one time, non negotiable offer.

Purchase $ 2000 in bitcoin and send them to the below address:

137Dy4dMCX6xeWZEi*QodDCWoAmQf54rgZC
[CASE sensitive so copy & paste it, and remove * from it]

(If you do not know how, look online how to purchase bitcoin. Do not waste my important time)

If you send this 'donation' (let's call it that?). Immediately after that, I will vanish and never ever make contact with you again. I will get rid of everything I have concerning you. You may very well continue living your current normal day to day life with absolutely no stress.

You have 1 day to do so. Your time starts off as quickly you read this email. I have got an special code that will alert me once you go through this mail so do not try to play smart.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha, die ken ik!

 

Image

 

 

Bij jou is hij een stuk duurder geworden.. Het gaat vast slecht met de afpersingsbusiness..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik heb me weer prima geamuseerd en wil het hier posten mocht je ook deze troep ontvangen.

 

 

Kanonnen Drs. IJzerbout, onder welke steen heb jij al die tijd gezeten?

 

Die hele 419 scam is al zo oud als internet bestaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas, wanneer je wat youtube filmpjes hebt gezien over deze bedrijfstak, zijn er toch mensen die betalen.

Er zijn nog steeds mensen die denken Microsoft aan de telefoon te hebben, en hun hele hebben en houwen, incl bankrekening ter beschikking stellen van deze lieden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bedrijven doen hun best om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken, en dat is wel goed vind ik.

Laatst nog, een mailtje van een bepaalde bank die zo vriendelijk was om te vermelden dat mijn bankpas binnenkort verloopt.

ik hoefde alleen maar mijn rekeningnummer door te geven, de pincode en de kaart opsturen.

Nou, service toch?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vlak India niet uit.

 

Maar er zijn ook mensen die graag met die lieden spelen, en zelfs kans zien om de computer van de hacker te kapen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg die emailtjes ook regelmatig. Ik heb in het verleden eens een reply gestuurd, vragend om een voorbeeldje van wat ze hebben (foto / video), of de simpele vraag welk operating system ik gebruik...  Uiteraard nooit antwoord op gekregen. De reden waarom ik het stuurde, is omdat ik wel eens wilde weten wie, en waar vandaan, de email zou worden beantwoord....

 

Het was trouwens bij mij het wachtwoord van LinkedIn.....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je ze wil zien, hier is een avond kijkplezier.

De contra-hacker had kans gezien in te breken in het cctv systeem in Naira.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...