Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Wat die Lopez daar uitgespookt heeft wist ik niet. Heb het even gelezen en het is storm in een glas water.

Dat soort dingen kun je daar gewoon beter niet doen. Het had hier in de Emiraten ook kunnen gebeuren en was met een sisser afgelopen.

 

Die lul van Justin Bieber, reed in Mei 2013 in Dubai in een gehuurde Lamborghini Avendator over Sheik Zayed Road met 250 km/h waar je maar 100 km/h mocht. Hij reed door 6 vast opgestelde radar kamera´s. De reden die hij opgaf was dat ie van het ene naar het andere concert moest en anders te laat gekomen zou zijn !!!!!!

Voor het verlaten van het land moest ie de 6 speeding tickets betalen en de zaak was daarmee afgedaan.

 

Ik ben benieuwd hoe "tolerant" ze daar in NL mee omgegaan waren.

 

Ik weet het, het is een verkeerde vergelijking, maar je hebt gewoon de regels en sitten van een land waar je te gast bent te respecteren en niet te becritiseren.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is natuurlijk onzin.

Kamelen worden niet "ge-emmert". Dat is een fabeltje waar wij onze gein over hebben.

En ja, ik zie hier veel van die vrouwen in hun burka rondlopen. Wij vinden dat vreemd maar het is hier nou eenmaal de traditie voor sommige vrouwen.

Dat bij ons de vrouwen praktisch naakt, vele met hun vette dikke titten aan het strand liggen dat is het andere uiterste. En ik kan me heel goed voorstellen dat de burka vrouwen dat ook "vreemd" vinden.

Ik heb geleerd ermee om te gaan en het is voor mij een normaal straatbeeld. Het is niet onze taak deze traditie in vraag te stellen of te critiseren.

 

De Emiraties zijn zeer tolerant. Zo is er bijvoorbeeld in Oud Metha in Dubai een Katholieke kerk (St. Mary Church) direct naast een Moskee. Daar betoont iedereen zijn geloofsovertuiging en er zijn geen problemen mee.

Off toppic, een voorbeeld voor heel de wereld zou dit moeten zijn.

On toppic: Het kan nog gekker, enkele jaren geleden, kon je de ene week in je hemd buiten vertoeven, en een week later, kon je de ski's aantrekken.

Tof belgen weer? :grin:  :grin:  :confused:

Ofschoon, meer dan 20 jaar geleden, hevig winter onweer, met sneeuw  :crazy: .

En nee, ik heb geen zonneslag van die 30° C. :cool:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puffen & braden

 

hot-weather.jpg

The title of "world's hottest place" is often bestowed upon El Azizia, Libya, where the highest temperature ever measured on Earth was recorded, but a study of satellite temperature data shows that the crown belongs elsewhere, and that it can shift from year to year.

El Azizia took the record for highest temperature ever recorded on Sept. 13, 1922, when a thermometer on a weather station hit a whopping 136 degrees Fahrenheit (58 degrees Celsius), thanks to southerly winds blowing in hot air from over the Sahara Desert. The sweltering temperature displaced the previous record holder of 134 F, measured at the Furnace Creek weather station in Death Valley on July 10, 1913.

But neither of these places, hot though they may be, deserves the banner of "hottest place on Earth," according to new research by a University of Montana team using data from the U.S. Geological Survey's Landsat satellites.

 

"Most of the places that call themselves the hottest on Earth are not even serious contenders," said team member Steven Running in a NASA statement.

Running and his colleagues examined seven years of infrared data (which indicates temperature) from the Landsat satellites, and found that the winner in five of those years was actually the Lut Desert in Iran.

The reason Lut didn't previously make the list was because "the Earth’s hot deserts — such as the Sahara, the Gobi, the Sonoran and the Lut — are climatically harsh and so remote that access for routine measurements and maintenance of a weather station is impractical," said team member David Mildrexler. "The majority of Earth's hottest spots are simply not being directly measured by ground-based instruments."

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...jullie boffen maar met die hitte vandaag in Nederland.

 

Hier bij mij is het een koele dag met een maximum van maar 39°C...voor mij is het weekend al begonnen, dus het is volop genieten op mijn vrije dag. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...