Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Stelletje beginnelingen.... :lol:

nou Fred, wacht jij maar af als het straks bij jou hoog zomer is dan wens je dat je in NL kon zijn. :P

 

gr.

van je Zoon

Henk

 

p.s. zullen ze wel zo op het strand liggen Fred

 

boerka.jpg

 

haha

 

 

deze vindt ik zelf beter

 

boerkamooi.jpg

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier momenteel 32°C aan de Franse grens ( Mont Des Cats op de achtergrond ) , maar het zal vlug gedaan zijn. De  eerste beruchte "donderkopjes" en gedonder in de verte. :grin:

 

Vijftien minuten later , met alles naar binnen. :eek:

 

Ondertussen hier ook uitgedonderd en uitgeregend.... pfff, blij dat het weer even frisser wordt  ;)

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen hier ook uitgedonderd en uitgeregend.... pfff, blij dat het weer even frisser wordt  ;)

 

En na een heerlijke warme dag met 32 graden op de thermometer, is het gedonder hier nu net begonnen. Prachtig om te zien trouwens, al die bliksemschichten. Mag van mij gerust nog even doorgaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Drs.IJzerbout. Is het eens een dag boven de 30 graden, loopt iedereen weer te klagen dat het zo warm is ook voor de oudjes die er niet tegen kunnen. Dat we planten op het dak moeten laten groeien zodat het binnen minder warm wordt enz. Wat een gezeur allemaal. En een dag lekker BBQen eindigt meestal in een plensbui. Wat een land. Pffff.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uurtje geleden hoorde ik hier (Echteld) Keulen.

 

Zo van "1000 bommen en granaten".

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze airco is beter.

Van 34°C naar 22°C daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen.

 

Ehh....ik moet van 45°C en vaak nog hoger naar 22°C en dat in het hele huis. En wat dacht je van het zwembad? Dat moet ook onder de 30°C.

We komen nu op de tijd van het jaar dat het ´s nachts niet meer onder de 30°C komt.

Toch is me dat liever dan dat klammende drukkende weer in NL waar het ´s avonds zo kil optrekt.

En inderdaad iedere zomerdag wordt zo ongeveer afgestraft met een paar donderbuien d´r achteraan... :mad:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stond gistermiddag in de 12 Km file bij Hoevelaken met een buitentemperatuur van 36,5 graden.

Met de airco in de auto best vol te houden maar als je even niet naast een vrachtauto stond en de zon vol op je armen scheen dan kon je hem flink voelen branden en was het na een poosje gewoon niet prettig meer.

Verder moeten ze er iets op vinden dat de koude airco lucht ook door je stoel gaat want verder lekker koel in de auto maar je hebt het overhemd wel nat op je rug liggen door die warme stoel.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ben juist terug uit lloret tijdtje bij een vriend geweest daar nu ook rond de 29 graden , ik zie daar en hoor niemand klagen alleen die engelsen zo rood als een kreeft dan lol !

 

lekker die toeristen als je die ziet als je met je scooter door centrum rijd , Nederlanders tijd wat voor weer of wat het ook is dan nooit goed .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou Fred, wacht jij maar af als het straks bij jou hoog zomer is dan wens je dat je in NL kon zijn. :P

 

gr.

van je Zoon

Henk

 

p.s. zullen ze wel zo op het strand liggen Fred

 

boerka.jpg

 

haha

 

 

deze vindt ik zelf beter

 

boerkamooi.jpg

 

voorzichtig beste henkie73,

Jennifer Lopez had er wel wat moeite mee in Marokko

:crazy:

 

ja gek eigenlijk dat je daaro beter een kameel kunt emmeren dan een foto van onze vrouwen tonen

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk onzin.

Kamelen worden niet "ge-emmert". Dat is een fabeltje waar wij onze gein over hebben.

En ja, ik zie hier veel van die vrouwen in hun burka rondlopen. Wij vinden dat vreemd maar het is hier nou eenmaal de traditie voor sommige vrouwen.

Dat bij ons de vrouwen praktisch naakt, vele met hun vette dikke titten aan het strand liggen dat is het andere uiterste. En ik kan me heel goed voorstellen dat de burka vrouwen dat ook "vreemd" vinden.

Ik heb geleerd ermee om te gaan en het is voor mij een normaal straatbeeld. Het is niet onze taak deze traditie in vraag te stellen of te critiseren.

 

De Emiraties zijn zeer tolerant. Zo is er bijvoorbeeld in Oud Metha in Dubai een Katholieke kerk (St. Mary Church) direct naast een Moskee. Daar betoont iedereen zijn geloofsovertuiging en er zijn geen problemen mee.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo onzin

het is een feit beste

 

dat we daar gewoon ongelijkheid kennen.

 

en ik schreef het specifiek en doelbewust omdat zo een ster als Jennifer Lopez nu een aanklacht aan haar broek / rok heeft

dat kun je me tien keer trachten uit te leggen met die vorm van tolerant zijn

het ging ook niet over jou Emirates

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...