Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten

@Penthe:  de in je Avatar afgebeelde honden zijn dat plaatselijke schatjes die je van een akelig bestaan hebt gered?

 

Zo ja, GOED WERK, PIK!

Dit zijn inderdaad geadopteerde honden die nu wel een goed leven genieten, ik heb er 2 meer die het nu ook eindelijk naar hun zin hebben en samen zijn we een probleemloze familie.

 

En dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou lekker daar op dat strand. Mag je geluk hebben dat je een staanplek hebt. Een ligplek zit er niet in.

Tja en komend weekeinde wordt er in Nederland ook weer zomers weer voorspelt. Misschien dat de weervrouwen zoals Helga van leur zich dan ook eens kleden zoals in andere landen gebeurt.

 

Zou zo ik wel sabine haeghedoorn het weer wel zien voorspellen

Raar foto komt niet mee

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Dubai is het hun idd naar de kop geschoten.....

Ze gaan een 50km lang

 fietspad aan leggen in de woestijn....................

 

tssss

 

Nee hoor, helemaal niet naar de kop geschoten!

Langs dat hele fietspad is er airconditioning..dus je kunt lekker koel fietsen.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, eerder niet. Dat vinden ze niet zo geweldig hier. :D

De laatste keer dat ik regen heb gezien was in December 2014 een enkele dag of zo geloof ik...

 

Ik ben bang dat we over de 50°C gaan over een week of 2-3. En ´s nachts niet meer onder de 30°C.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwen van "lichte zeden" zijn daar

alleen lekker als ze ijs- en ijskoud zijn.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt mooi weer of niet soms, het komt verdorie wel dicht bij zo te zien.

 

18:52:0302-06-1502AMBUP 2 Stormschade (Ass.: rv) SCHALSUMERWEG 17 FRANEKER 024650
0302390 CPA Friesland ( Groepscode Brugbediening Harlingen )


18:52:0302-06-1502BRANP 2 Stormschade (Ass.: rv) SCHALSUMERWEG 17 FRANEKER 024650
0303339 BRW Harlingen ( Chauffeurs Blusgroep 3 )
 

19:01:1602-06-1502BRANP 2 Stormschade (Ass.: vz fr FRANEKER,rv) SCHALSUMERWEG 17 Franeker
0303289 BRW Franeker ( Monitorcode )
0303287 BRW Franeker ( Verzorgingsgroep 3 )
0300055 BRW Friesland ( Monitorcode )

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

BIj temperaturen bijna aan de 50 graden sluit ik mezelf op in de koelkast met een krat bier erbij :) Moet er niet aan deken bij die temperaturen de oudste beweging ter wereld uit te voeren :)

Misschien zijn er wel voor dat soort omgevingen dames met waterkoeling...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...