Ga naar inhoud


Eurosport 2 voortaan in SD


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er is iets wat ik niet begrijp:

 

Bij TVV kon Eurosport2 HD niet doorgegeven worden omdat er de bundesliga wedstrijden op uitgezonden worden. We hebben dan verschillende maanden zonder Eurosport2 (ook geen SD) moeten stellen.  Na een tijdje is er een oplossing gekomen om Eurosport 2 Internationaal aan te bieden (SD).

 

En nu wordt deze zender dan Eurosport 2 (SD) de Benelux versie.  Dus nu kunnen de Bundesliga voetbalwedstrijden wel in Belgie?

Waarom dan niet de huidige HD zender?  Of heeft Eurosport niet meer de rechten op de Bundesliga wedstrijden?

 

Ze blijven er een zooitje van maken.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 2 HD met bundeslige was niet de Benelux versie maar de internationale.

De benelux versie van eurosport 2 die ik nu al ontvang via de kabel van telenet zend geen bundesliga uit maar wel motogp (en die is via telenet ook SD).

Waarom de benelux Eurosport 2 niet in HD kan worden uitgezonden is mij een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de grote truc van CD om de abonnees niet meer te kunnen laten kijken naar de 5 bundesligawedstrijden in het weekend. Nu moeten ze een Sport1 abonnement hiervoor afsluiten. Ik denk niet dat er meer motorliefhebbers zijn dan voetballiefhebbers. Hoe zo jezelf uit de markt prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die voetbal liefhebbers gaan toch wel aan dat Sport 1 abonnement.

Sport 1 staat los van Canaldigitaal, die zijn slechts postbode van het signaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de grote truc van CD om de abonnees niet meer te kunnen laten kijken naar de 5 bundesligawedstrijden in het weekend. Nu moeten ze een Sport1 abonnement hiervoor afsluiten. Ik denk niet dat er meer motorliefhebbers zijn dan voetballiefhebbers. Hoe zo jezelf uit de markt prijzen.

 

Maar die motorliefhebbers maken veel meer lawaai.  Vroem, vroem....

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bundesliga zien we op eurosport niet meer terug....

Achter de paywall....

 

http://derotsmedia.com/2013/10/14/bundesliga-vanaf-augustus-2015-weg-bij-eurosport/

Hoe zo niet?

In het stukje staat juist van wel:

Eurosport brengt de komende jaren nog gewoon Bundesliga en Bundesliga 2 wedstrijden op Eurosport 2.

Het contract loopt wel voor veel andere landen.

Dus als je voor ongeveer € 4 per maand een pre paid kaartje uit bijv. Polen koopt kun je kijken.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De twee berichten van Erikje zijn duidelijk. Bundesliga gaat naar Fox (Sports) in België en Nederland en Eurosport heeft de rechten voor hoofdzakelijk Oost-Europese landen inclusief Tsjechië en Slowakije......

 

Dus..... Nederland en Vlaanderen krijgen van M7 een SD versie van Eurosport 2 en Tsjechië en Slowakije krijgen een HD versie van Eurosport 2 (gericht op deze landen). En zo gaat dus M7 met de Nederlandse en Vlaamse klanten om. De aandacht gaat uit naar de groeimarkten in Oost-Europa en niet meer naar ons...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...