Ga naar inhoud


Eurosport 2 voortaan in SD


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ja dit weekend geen Bundesliga voetbal meer voor ons op Eurosport 2HD DUT.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met dank aan Sprietje die het niet kon laten om dit bij canaldigitaal onder de neus te wrijven.

Flauw hoor ! Denk je nu echt dat CanalDigitaal niet weet wat over hun transponders gaat ?

 

En "vergeten kijkrechten" is een ander verhaal.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flauw hoor ! Denk je nu echt dat CanalDigitaal niet weet wat over hun transponders gaat ?

 

En "vergeten kijkrechten" is een ander verhaal.

dat denk ik echt, ze zenden ook nog steeds 2 versies van tv oranje uit

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flauw hoor ! Denk je nu echt dat CanalDigitaal niet weet wat over hun transponders gaat ?

 

En "vergeten kijkrechten" is een ander verhaal.

ik deel die mening henk vele vergeten waarom die abonnementen duurder moeten worden is in belgie ook zo

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder druk van de vele abonnees die in de eerste helft van 2015 klaagden dat ze de formule 1 en de TT van Assen niet konden bekijken, heeft CanalDigitaal een nieuw contract afgesloten met Eurosport. Het resultaat was dat Eurosport 2 Benelux sinds begin juni 2015 door CanalDigitaal in SD wordt doorgegeven.

Op 21 aug 2015 wordt op het forum van CanalDigitaal melding gemaakt dat Eurosport 2HD nog steeds te ontvangen is met Engels geluid. CD-Satelliet reageert daar op: "Om weer terug op het onderwerp te komen, Eurosport2 HD is uit alle zenderlijsten verwijderd en zal op termijn helemaal van de Satelliet verdwijnen."

Je zult je afvragen waarom niet meteen? Nou dat lijkt me logisch. Ze hebben voor dat contract betaald tot een bepaalde datum, welke datum, dat weten we natuurlijk niet.

Op 2 nov. 2015 wordt op het CD-forum geschreven: "Gelukkig heb ik ook nog Eurosport 2 HD (23,5E, 12109H, 27500, DVBS2), met Engels geluidsspoor, daar kijk ik het meeste naar want die SD-versies vind ik te min."
CD Satelliet reageerde een paar uur later op dat bericht maar gaf geen reactie op de melding dat Eurosport 2 HD nog steeds te bekijken was.

Laat me dus niet lachen dat ik de aanzet ben geweest dat die nu is afgeschakeld. Er is al genoeg over geschreven dat door CD Satelliet gelezen is. Waarschijnlijk is nu de datum van het contract van de Internationale HD-versie verlopen en hebben ze hem definitief uitgeschakeld.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Laat me dus niet lachen dat ik de aanzet ben geweest dat die nu is afgeschakeld. Er is al genoeg over geschreven dat door CD Satelliet gelezen is. Waarschijnlijk is nu de datum van het contract van de Internationale HD-versie verlopen en hebben ze hem definitief uitgeschakeld.

 

Het waren wel jou woorden die CanalDigitaal ertoe aangezet hebben direct aktie te ondernemen, ik zat daar mijn mijn neus bovenop dus ja je hebt er wel degelijk schuld aan. Je moet gewoon geen slapende honden wakker maken dat is gewoon bad news. Of we het nu wel of niet mogen bekijken is hier niet aan de orde, wel het verpesten van kijkplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu Eurosport2 HD verdwenen is op de 12109H is Crime&Investigation verschenen. Toeval?

 

 

Ja, met een EPG waar voor je hogere wiskunde hebt moeten gestudeerd.

 

(Griekse, Spaanse en deeltekens).

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...