Ga naar inhoud


Geen beeld meer op gecodeerde zenders sinds zaterdag


JoMaVi

Aanbevolen berichten

Sinds zaterdag heb ik geen beeld meer op de gecodeerde zenders.

Ben in het bezit van een CD abo maar alles blijft, behoudens de FTA zenders, op zwart.

Heb dit al eens eerder meegemaakt en toen de ontvanger, Mut@nt HD2400, via fabrieksinstelling opnieuw geconfigureerd en toen had ik weer beeld.

 

Nu lukt dit niet meer. Heb ook nog mijn oude Homecast Magic Pro geprobeerd maar ook daar alles op zwart.

Het lijkt erop dat CD weer iets heeft veranderd in de versleuteling. Of zou mijn smartcard defect zijn?

Wat zou een oplossing kunnen zijn om weer beeld te krijgen?

 

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of ben ik de enige?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste JoMaVi

Welkom op dit forum

Tja, als je met twee ontvangers problemen hebt, dan zou het de kaart van CanalDigitaal wel eens kunnen zijn.

Wat staat er over de geldigheidsdatum van je abonnement? Dit kun je vinden via het menu van je satellietontvanger bij Common Interface.

Ik kan gewoon alle zenders ontvangen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag bij mij wel even testen met de kaart. Kunnen desnoods ook een 'cross' test doen. Dus even mijn kaart in zijn Mutant.. Overigens is er in de ook een issue geweest dat de CI plots verdwenen was. Weet niet of dat ook voor deze machine geldt... Maar goed, de TS mag best even langskomen om het te testen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is Nederland niet zo groot.. Met een auto goed te doen tenzij je echt in Noord-Friesland/Groningen of diep in het zuiden woont... Maar kijk maar even..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...