Ga naar inhoud


Aanbiedingen van CanalDigitaal


lujo

Aanbevolen berichten

Het leek mij handig om een topic te hebben waar we elkaar op de hoogte kunnen houden over CanalDigitaal aanbiedingen.

 

Abonnement op dit moment

BasisHD-light : 12,95

Extra smartcard: 4,50

Totaal: 17,45

 

Werd verhoogd naar:

BasisHD-light : 15,95

Extra smartcard: 4,50

Totaal: 20,45

 

Ik heb hierover gebeld, want was eigenlijk van plan om mijn abonnement na 10 jaar op te zeggen.

Ik kreeg volgende aanbiedingen nadat de medewerker met zijn leidinggevende overlegd had.

 

- Huidige pakket behouden met 2,00 euro korting. Totaal: 18,45 (20,45 - 2,00)

- FamileHD-light voor 15,95 + 4,50 voor extra smartcard. Totaal: 20,45

- FamilieHD voor 17,95 + 4,50 voor extra smartcard. Totaal: 22,45

 

Dit alles onder voorwaarde dat mijn abonnement voor één jaar wordt verlengd.

 

Het zijn geen schokkende kortingen vandaar dat ik benieuwd ben wat voor aanbiedingen jullie hebben gekregen. Wie weet zijn er mensen die veel meer korting hebben gekregen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


En over een jaar betaal je gewoon weer de normale prijs. Houd dat wel even in gedachten.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hebben me vorige week wel een paar keer gebeld en dan vragen ze expliciet naar mij. Echter ik ben er overdag niet. Ze 'beloven' dan om op bepaald tijdstip in de avond terug te bellen.

En je raadt het al: Ik wacht nog steeds :-)

 

Ik vermoed dat ze inderdaad wouden proberen me iets extra aan te smeren. Ik ben echter meer van 'korting'

 

 

Frits de Laar

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, dat deden ze bij mij ook. Hebben een week lang overdag gebeld en namen geen genoegen met mijn vrouw.

Toen ze mij uiteindelijk een keer 's avonds te pakken kregen ging het over sport kanalen. Lachend heb ik gezegd dat ze daarvoor bij mijn vrouw moesten zijn (sport boeit me geen drol) ;)

 

Maar dat was zeker geen optie want ik was de geregistreerde "kaarthouder" en ze moesten mijn "ja!" hebben....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd ook gebeld en men wilde mij een internet abonnement van Online aanbieden inclusief interactieve iptv en telefonie.

De man was een beetje verbaasd toen hij hoorde dat ik thuis gewoon via de schotel keek.

Ik heb het aanbod maar afgeslagen want ik word goed bediend met mijn 2 VU+ boxen met HBBTV.

Mijn Family HD contract wordt maandelijks stilzwijgend verlengd.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de korting die je op je satelliet abonnement krijgt als je alles-in-1 van Online afsluit is wel leuk (€12,95 per maand), maar dan heb je wel 2x TV (iptv en satelliet).

Ik wil graag ook korting als ik alleen internet met satelliet combineer...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de korting die je op je satelliet abonnement krijgt als je alles-in-1 van Online afsluit is wel leuk (€12,95 per maand), maar dan heb je wel 2x TV (iptv en satelliet).

Ik wil graag ook korting als ik alleen internet met satelliet combineer...

De aanbieding is leuk, verwacht alleen geen HD-beeld via de telefoonlijn. Ik wacht er nl. al een maand op. Ook de registratiekosten die niet in rekening gebracht zouden worden staan op de factuur, evenals nummerbehoud. Beiden zouden volgens de aardige meneer niet berekend worden. Maar misschien wordt het nog gecorrigeerd na mijn melding bij de klantenservice.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van 3 in 1 zou je ook 2 in 1 kunnen overwegen.

 

Als je perse een vaste telefoonnummer wilt houden om gebeld te kunnen worden, neem je er een bij Cheap Connect (al dan niet met nummerbehoud tegen eenmalig € 5,--) voor nog geen € 9,-- per jaar. Daar kan denk ik geen 3 in 1 tegen op.

 

Bellen deden jullie denk ik toch al via wifi (thuis of elders) en een van de vele VoIP appjes op je smart telefoon (als je zelf ook smart was).

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet mijn abonnement, ik begeleid mensen die wat beperkingen hebben om te functioneren in de maatschappij. 

 

CanalDigitaal reageert meteen als je schriftelijk opzegt.

Op een woensdag de brief verzonden en de vrijdag werd er gebeld en het abonnement omgezet.

Teveel betaalde abonnement kosten voor het Set Top Box pakket, het Set Top Box betaal je voor een jaar vooruit, wordt verrekend.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor:

FamileHD-light voor 15,95 + 4,50 voor extra smartcard. Totaal: 20,45

 

Daarnaast hoef ik eerste maand 17,95 minder te betalen en zou ik 100% geen administratie kosten hoeven te betalen.

 

Voorwaarde is wel dat mijn abonnement voor één jaar wordt verlengd. Was maandelijks opzegbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...