Ga naar inhoud


Betalingsonderscheid Neteller-Skrill-Paypal?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Ik zie af en toe wel eens een aanbieding waarbij de prijs verschilt naargelang de betalingswijze.

Goedkoop neteller dan skrill en dan PayPal.

Ik zag er reeds waarbij het verschil 30% was.

Deze werkwijze gaat mijn petje te boven of mis ik iets?

grts

  • Like 1

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je iets bestelt voor een laag bedrag, en je hebt een vast bedrag aan kosten, kan het inderdaad we 30% schelen....

Vaak moet je ook erg veel voor het gebruik van creditcards betalen... vaak wel 2% of meer van het bedrag... dus als dat dan niet echt nodig is, doe je dat uiteraard niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

PayPal heeft wel een aantal garanties.

Zo kreeg ik recent de de kosten terug om een zending te retourneren.

 

Bedenk wel dat sommige betaalsystemen ook kosten rekenen voor het storten van geld op je rekening.

 

Maar voor betalingen ten behoeve van beltegoed bij een VoIP account is Skrill wellicht een optie.

Scheelt ten opzichte van PP toch helemaal € 0,19 bij het storten van € 10.

Nauwelijks de moeite waard om het allemaal zelf uit te zoeken. Maar wel een tip om wellicht gebruik van te maken om een en ander op een donkere winteravond handen en voeten te geven. Want als het eenmaal draait, dan loopt het denk ik vanzelf en heb je er nauwelijks omkijken naar.

 

Overigens zijn de kosten bij betaling in Bitcoins 0,5%

Maar ook die moet je eerst kopen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

PayPal heeft wel een aantal garanties.

Zo kreeg ik recent de de kosten terug om een zending te retourneren.

 

 

Die garanties van PayPal zijn ook maar weinig waard hoor.

Ik had betaald via hun maar ipv. 2 items ontving ik er maar 1, dus meteen de leverancier er van op de hoogte gesteld en ze zouden het ontbrekende artikel na sturen. Maar er kwam dus niets, ook niet na een nieuwe belofte van de leverancier, PayPal op de hoogte gesteld en of ik van alle berichten maar even kopieën wilde maken en aangetekend naar hun versturen.

 

Een paar weken later het bericht dat ze niets voor me konden doen want ik had direct de manco bij hun moeten melden en ik had aangifte moeten doen hier bij de politie.

Hun aangegeven dat ik het niet eerder had kunnen melden omdat de leverancier telkens beloofde het ontbrekende artikel toe te sturen en dat ik bij de politie was geweest voor aangifte maar dat deze die niet aan wilde nemen omdat het een internet verkoop was (zelfs het schriftelijke bewijs wat ik hiervan had gekregen van de politie meegestuurd) maar daar hadden ze geen boodschap aan en na nog wat e-mailtjes van mij aan hun waarin ik e.e.a probeerde uit te leggen werd gewoon alle email van mij naar hun geblokkeerd.

 

Uiteindelijk zelf de plaatselijke politie in de stad van de verkoper geïnformeerd (was in Duitsland) en binnen 1 week had ik mijn geld terug.

 

Dus ik heb bepaald geen hoge dunk van PayPal en hun garanties zijn in mijn ogen gewoon gebakken lucht en compleet waardeloos.

 

Maar je ziet steeds meer leveranciers die blijkbaar flink balen van de kosten van al die gemakkelijke betaalvormen en wil je toch op een andere manier betalen dan ze zelf adviseren dan mag je gewoon extra gaan betalen tot zelfs 4,9% extra.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop regelmatig in duitsland.

Naar het schijnt, zijn ze in duitsland niet mals, als een (web)verkoper hun beloofde verkochte goederen, niet leveren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om misverstanden te vermijden.

het gaat om een product dat met neteller 35 Eur kost en per betaling met PayPal 50 Eur. Skrill 40 Eur

Alle transport inclusief.

Dus niet enkele centen.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te weten als een webwinkel Neteler als betalingsmethode aanbiedt. Die ben ik echter nog nooit tegengekomen (maar heb er ook net echt op gelet).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al velen bieden gewoon bancontact of maestro aan en is in de meeste gevallen het goedkoopst.

Men kan als belg rechtstreeks geld storten op paypal via banccontact.

Maar heb iets gekocht in de u.k., en de wisselkoers bij paypal is niet min.

Voor iets van 34 pond, betaalde ik 40,72€.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb nog nooit van Neteller gehoord, is dat nieuw?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neteller bied ook prepay mastercards aan. Je zet net als andere prepay zaken eerst geld er op, en je kan dan de kaart gebruiken. Ook iets als ( hopelijk mag ik de naam melden) paysafecard.

Ik heb dus een paysafecard acount en in discounts, kan je herlaadkaarten kopen en je rekening aanvullen

Je kan als de verkoper dat aanbied dan ook met je paysafe rekening betalen, of je prepay safecard credit mastercard opvullen, maar 4% gaat naar hen.

Neteller doet ook zoiets.

Er zijn al *tig van die zo'n dingen, dat je door het bos de bomen niet meer ziet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die creditcard van Neteler is wel erg duur om te gebruiken.... een echte AFrader wat dat betreft. Ook de omrekenkosten (koersopslag)  naar andere munten dan je basismunt is veel hoger dan bij een normale creditcard zag ik.

 

Koop je bij een webshop en betaal je in een andere munt dan die waarin jouw kaart/rekening opgemaakt is, dan moet je ALTIJD je bank of kaart de omrekening laten doen... uiteraard nooit het bedrijf/organisatie waarbij je gekocht hebt... die willen aan deze service uiteraard ook nog eens extra verdienen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar, ik probeer zoveel moeglijk met maestro te betalen, en das het goedkoopst.

TIP: als je als belg betaalt via maestro, en er wordt een cvc code gevraagd, en die heb je niet, aanvaarden diversen, dat je daar 3 nullen invult.

Gisteren met mijn maestro kaart zo een spaanse betaling gedaan.

Zelfs buiten europa, kan je al via maestro betalen, en die dienst zit bij de meeste banken er standaard in.

Vereiste is dat je bij bepaalde banken een homebanking pakket nodig hebt, en je kaart actief staat voor internet betalingen.

Meestal is een externe kaartlezer met berekening nodig, die een extra veiligheid garandeerd. Of ben ik nu te naïf?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...