Ga naar inhoud


Kerst avatars


Gerard 76

Aanbevolen berichten


Beste Psychosammie


Op het moment dat je de avatar hebt geupload, komt hij in een kader te staan met groene vierkante blokjes. Deze geven het gedeelte aan wat geplaatst gaat worden. Je zult die groene blokjes eerst volledig naar buiten moeten zetten om het volledige plaatje in je avatar te krijgen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Je zult die groene blokjes eerst volledig naar buiten moeten zetten om het volledige plaatje in je avatar te krijgen.

 

 

Heb je soms niet te veel aan die groene blokjes getrokken , Sprietje . Sommige delen van je avatar zien er wat ferm uitgetrokken uit. :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sprietje:

Beste Psychosammie


Op het moment dat je de avatar hebt geupload, komt hij in een kader te staan met groene vierkante blokjes. Deze geven het gedeelte aan wat geplaatst gaat worden. Je zult die groene blokjes eerst volledig naar buiten moeten zetten om het volledige plaatje in je avatar te krijgen.

 

 

Heb ik gedaan, wordt er niet beter op. Komt waarschijnlijk omdat het oorspronkelijke plaatje niet vierkant is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ons madam der maar terug opgezet.:D

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Kerstavatars

 

Zoals al lang traditie op dit forum, worden na Sinterklaas de kerstavatars weer gebruikt. Bij deze dus.
Weet iemand trouwens hoe lang dat die traditie al is? Ik denk toch zeker 8 jaar. Is Gerard 76 daar niet mee begonnen?

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdorie, ben helemaal mijn Sint avatar vergeten. Ik zal morgen mijn kerst avatar opzoeken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Tripleboy:

Heerlijk WentelTeefje 💌

Dat is een stewardess in een helikopter..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...