Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

Mijn abo bij CD net telefonisch opgezegd al mijn ontevreden heden opgenoemd man kon het begrijpen van de kant van de consument kreeg nog een aanbieding het basis pakket voor 13.95 betaal nu 12.95 ik ging daar niet mee akkoord.

 

Ook deed persoon een poging om mij bij online.nl een abo te nemen ik moest een beetje lachen en zij dat daar ook veel problemen mee zijn ook dit werd bevestigd door de klantenservice. :D :D :D

 

Al met al geef ik CD een dikke duim omlaag.

aangepast door erwin05
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik niet. De toon maakt de muziek. Ik heb nooit problemen met CD gehad en desalniettemin wel eens kortingen gekregen. Ook een gratis module, een gecertificeerde ontvanger of een duo-lnb. Dikke duim omhoog! 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet. De toon maakt de muziek. Ik heb nooit problemen met CD gehad en desalniettemin wel eens kortingen gekregen. Ook een gratis module, een gecertificeerde ontvanger of een duo-lnb. Dikke duim omhoog! 

ik ook nooit probleem, maar ja blijkbaar toch wat anderen en hier op deze lijst kunnen ze dit dan ventileren. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit weliswaar niet meer bij CD maar in de vele jaren waarbij ik gebruik van CD heb gemaakt heb ik feitelijk nooit problemen ondervonden, niet met het abonnement zelf maar ook niet met de communicatie en zeker ben ik niet onheus behandeld.

Het is nu eenmaal een commercieel bedrijf waar de schoorsteen moet blijven roken en daarbij horen binnen een bepaald kader nu eenmaal prijsverhogingen en wijzigingen bij.

Ik vind sommigen wel erg uit de bocht vliegen.

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte CD diehards blijven opkomen voor CD en blijven off topic gaan.

Inderdaad daarin heb je gelijk dit topic is voor degenen die CD buiten gooien, maar een positieve noot mag ook eens zeker en als iemand nog nooit problemen heeft gehad dan mag dat ook eens gezegd worden, zei het dan off topic....sorry hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan open je zelf maar en topic waar je je positieve berichten kwijt kan.

Hier wil ik je nu alleen nog zien als je CanalDigitaal opzegt, dus alleen nog on topic berichten hier....

Als hier alleen maar "ik wel" of "ik niet" gezegd mag worden was dit mijn laatste bericht in deze thread...

Ik dacht dat forums waren om te discussiëren, maar ik zal het wel mis hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat forums waren om te discussiëren, maar ik zal het wel mis hebben.

 

Inderdaad. Maar niet oeverloos uitweiden via zijpaden. Dan verliest men het overzicht en zullen sommigen het snel voor gezien houden (het topic niet meer willen volgen).

 

Een apart topic houdt alles dan wel zo overzichtelijk. Niets let iemand dat te openen denk ik.

Enkele suggesties:

-- Waarom blijf ik CD (of TVV) trouw?

-- Ik wordt in 2016 (weer) abonnee van CD of TVV.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan open je zelf maar en topic waar je je positieve berichten kwijt kan.

Hier wil ik je nu alleen nog zien als je CanalDigitaal opzegt, dus alleen nog on topic berichten hier....

 

 

Maar dan is het schijnbaar wel toegestaan dat minimaal één forumlid in ditzelfde topic zijn mening zo vaak ventileert dat het gewoon irritant is.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan is het schijnbaar wel toegestaan dat minimaal één forumlid in ditzelfde topic zijn mening zo vaak ventileert dat het gewoon irritant is.

 

Niemand verplicht je een abonnement te nemen op zo'n t topic, laat staan het te lezen.

Als reacties uitblijven zal de lol er voor betrokkene snel af zijn.

Maar ook nu zijn we off topic.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...