Ga naar inhoud


Vreemde geluiden: hebben jullie iets gehoord ?


Gene 1225

Aanbevolen berichten

De Vlaamse kranten maken melding van vreemde geluiden die in west-nederland te horen waren.

Echter meen ik dat dergelijke geluiden in het verleden ook gehoord werden in de USA en mogelijk zelfs in Australië.

Iemand zelf iets gehoord ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoezo hoax,

dat hoor ik hier ook als ik 's ochtend de deur uit ga en naar de straatweg wandel...

dat hield mij al weken bezig welk vreemd wezen dat geluid produceert

Dan hoor je waarschijnlijk jouw humeur...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even geen grapje, maar een mogelijk simpele verklaring. Gisteren toen ik naar mijn werk liep hoorde ik het zelfde geluid van het eerste filmpje.

Was voor mij al snel duidelijk dat dit van de bouwplaats naast mijn werk afkomstig was. Hier staan nogal wat grote metalen containers voor de bouwspullen. Als daar de metalen deuren van opengaan hoor je trompetter/hoorn gelijkend geluid. Doordat het in de ochtend koud is klinken de geluiden nogal onheilspellend en de geluidsgolven dragen met de kou ook veel verder.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...