Ga naar inhoud


Foxsports banners en verklappen uitslagen


Sattofiel

Aanbevolen berichten

Ik weet wel zeker dat het leeft, maar de meeste mensen zullen denken: er wordt toch niet naar me geluisterd. En daar hebben ze volledig gelijk in.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik houd zo wie zo niet van Spoilers, sport uitslagen verklappen voor je gezien hebt is gewoon not done. Wat zou men er van vinden als je voor je een film gaat kijken al precies weet hoe het gaat en hoe die afloopt?

 

Spoilers is zo Amerikaans omdat ze daar van achteren niet weten dat ze van voren leven.

 

Ik kijk dus ook nooit trailers of making offs voor ik de film gezien heb, ik laat me liever verassen door de film zelf of in dit geval de wedstrijd zelf of een samenvatting ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die verschrijving past goed bij je imago.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat me (nog) niet verassen maar erger mij soms wel aan al die totaal onnodige logo'tjes in beeld die werkelijk niets toevoegen. Is het een fel logo tijdens een film dan wil ik wel de antilogo plugin gebruiken. De antilogo is schaalbaar en het lijkt me ook bruikbaar om een strook onderaan het beeld af te dekken. Daarnaast kan mijn tv het beeld verticaal verschuiven zowel naar onder als naar boven. Mogelijk is dit een optie. Zelf gebruik ik deze scrol bij een film in super breedbeeld met zwarte balk boven en onder. Door het beeld naar boven de schuiven ben ik van die logo'tjes af. Je ziet, zelfs tegen doodergeren zijn oplossingen..! 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat me (nog) niet verassen maar erger mij soms wel aan al die totaal onnodige logo'tjes in beeld die werkelijk niets toevoegen. Is het een fel logo tijdens een film dan wil ik wel de antilogo plugin gebruiken. De antilogo is schaalbaar en het lijkt me ook bruikbaar om een strook onderaan het beeld af te dekken. Daarnaast kan mijn tv het beeld verticaal verschuiven zowel naar onder als naar boven. Mogelijk is dit een optie. Zelf gebruik ik deze scrol bij een film in super breedbeeld met zwarte balk boven en onder. Door het beeld naar boven de schuiven ben ik van die logo'tjes af. Je ziet, zelfs tegen doodergeren zijn oplossingen..! 

Ik heb deze middag even zitten zoeken, maar op mijn LG tv heb ik die optie nog niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd zo wie zo niet van Spoilers, sport uitslagen verklappen voor je gezien hebt is gewoon not done. Wat zou men er van vinden als je voor je een film gaat kijken al precies weet hoe het gaat en hoe die afloopt?

 

Spoilers is zo Amerikaans omdat ze daar van achteren niet weten dat ze van voren leven.

 

Dit zijn dus wel dingen waar ik me aan erger, steeds meer tv programma's beginnen tegenwoordig met zo'n "teaser" waarin je eigenlijk al alles te zien krijgt. Bijvoorbeeld "Ik vertrek" en "Spoorloos" vallen me dan in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...