Ga naar inhoud


Man (29) gesignaleerd zonder telefoon


iemand

Aanbevolen berichten


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog een klapdebieltje , mijn bluetoothnaam: U wordt bespioneerd

Was daar bij die winkels niet iets met cookies? :D

 

Euh .... , me like cookies :P

 

Ok , nu serieus:

Op de kroeg voortaan je bestelling doen via de GSM of de ober komt niet meer opdagen , LOL :)

Ik heb nog een klapdebieltje , mijn bluetoothnaam: Me spying U2

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een supermarkt in Nederland gaat ook spul plaatsen in de winkelkarretjes en winkelmandjes om elke klant te volgen.

(het is in ieder geval niet de marktleider en die er onder die het gaat doen zijn).

 

 

Dus geen eens meer een klantenkaart nodig, of zelfscanapparaat. Ze weten precies wat je wandelroute is en wat je koopt en op welk tijdstip van de dag. En uiteraard welke producten.

Elk product heeft een streepjescode,87................

 

Daarom neem ik ook vaak niet de telefoon mee met boodschappen doen in de super.

 

Zulke betreffende supermarkt mag hun troep op/in hun zeer donkerste plaats rammen !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima ontwikkeling, hierdoor zul je als klant niet meer snel tegen een leeg schap aanlopen en ook geen wachttijden meer bij de kassa.

Wellicht ook nog een lcd schermpje in mandje of kar die totaal bedrag aangeeft.

Tenminste ik neem aan dat het systeem daarvoor bedoelt is. Om nu mijn persoonlijke boodschappen te registreren op mijn naam is toch iets wat een ondernemer geen interesse voor heeft.

Hoewel, zou wel praktisch zijn: FF app opstarten, optie bezorg boodschappen thuis en boodschappen als vorige week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FF app opstarten, optie bezorg boodschappen thuis en boodschappen als vorige week.

Dat doe ik al 5 jaar. Ik heb al 5 geen supermarkt meer van binnen gezien. Heerlijk!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doe ik al 5 jaar. Ik heb al 5 geen supermarkt meer van binnen gezien. Heerlijk!

Weg ook sociale contacten, alleen nog virtuele vrienden en dan zullen we heimwee hebben naar de leuke babbels met vrienden die we hadden toen we gingen shoppen, maar troost we hebben 2000 vriendjes op Facebook en raar we voelen ons eenzaam  , dat wordt de harde toekomst werkelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sociale contacten in de supermarkt? Te smalle gangpaden bevolkt door bejaarden met rollators die uitgerekend op zaterdag inkopen moeten doen terwijl ze de hele week kunnen en ouders die menen dat ze hun jengelende kroost mee moeten nemen.

 

Nee, dank je wel. Ik ben al geweest.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sociale contacten in de supermarkt? Te smalle gangpaden bevolkt door bejaarden met rollators die uitgerekend op zaterdag inkopen moeten doen terwijl ze de hele week kunnen en ouders die menen dat ze hun jengelende kroost mee moeten nemen.

 

Nee, dank je wel. Ik ben al geweest.

Mmmm , toch een vreemd beeld hoor :)

Zoveel mensen met rollators kom je er echt niet tegen ,

heel soms met een rolstoel en natuurlijk veel met winkelkarretjes :) 

Of je moet een half uurtje voor sluitingstijd gaan , weinig volk :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ligt eraan wanneer de beste tijd is voor U of voor de winkel

maar of je nu de hele jengelende kroost meesleurt naar uw supermarkt of je mobieltje waarmee je die jengelende kroost thuis tracht te parenthoeten

zonder telefoon kunnen nog maar heel weinigen en vooral omdat men een latent geheugen meeneemt

 

zonder wist men niet eens wat het voor weer vandaag zou worden

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smatphones maken onze hersenen lui, we hoeven zelf niet meer na te denken en doordat we zelf niet meer moeten nadenken worden we dom, we worden afhankelijk, de smartphone doet het voor ons, soms is dat bevorderlijk maar meestal niet. Je hersenen gebruiken ,voorkomt vroegtijdig afsterving van de cellen in die hersenen en zo blijf je attent. Ik geef één voorbeeld, hoevelen kunnen nog in de auto stappen en ergens naartoe rijden zonder gps op de smartphone of in de auto te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kunnen alleen degenen, die vroeger nog rond gereden hebben zonder GPS.

De nieuwe generatie lukt dat niet meer.

 

Het is net als met de reken machine, men tikt wat getallen in en accepteert de uitkomst zonder voorbehoud.

Alleen degene die vroeger nog met de reken liniaal gewerkt heeft kan herkennen, dat de uitkomst niet plausibel is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vroeger in het leger dienst deed, was ik gelegerd bij "verkenners pantser troepen". Kaartlezen was een heel belangrijk onderdeel in onze 12 maanden opleiding,, wie niet kon kaartlezen was gezakt, daar heb ik geleerd hoe je zonder andere hulp middelen van punt A naar punt B in de kortste tijd kon gaan, oriëntatie op allerhande zaken waren essentieel. Sommigen zullen nu natuurlijk beweren , met GPS gaat alles nu veel vlugger en dat is waar, maar al eens afgevraagd als deze systemen (satellieten) uitvallen , wat dan? Enkele jaren geleden waren we op rondreis in Madagascar, een Nederlandse collega had GPS bij en zei tot onze gids-chauffeur, je neemt de verkeerde piste, wij moeten langs andere richting, ogenschijnlijk, naar de zonnestand had ze gelijk, maar wat de GPS niet wist en de gids wel, was dat die weg door een rivier liep, die op dat moment te hoog stond wegens laatste dagen regenval. je ziet maar , kennis van terrein en omgeving is heel belangrijk en dat zijn velen nu verloren. wie geen smartphone bezit kan nog objectief de voor en nadelen tegen elkaar opwegen, wie er wel één heeft is meestal niet meer objectief, door veelvuldig gebruik en beginnende verslaving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...