Ga naar inhoud


Man (29) gesignaleerd zonder telefoon


iemand

Aanbevolen berichten


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wordt gestrest door al die mensen die de hele dag met hun smartphone voor hun neus lopen en ja, dat is hier in Turkije niet minder.

Ze zijn zo geobsedeerd door het schermpje dat ze steeds tegen je aanlopen.

 

Gezellig een terrasje pikken, ze zitten allemaal op hun scherm te kijken een conversatie ontbreekt, gezellig toch?.

Mensen die hier op het strand zitten, geen tijd voor de kleine kinderen, want stel je mist iets op de (a)sociale media.

Kinderen die laat naar bed gaan en hun telefoon onder hun kussen leggen, je zult iets missen, dan maar slaperig naar school.

 

En nee, ik ben niet ouderwets, de techniek dat het kan is geweldig, maar mensen worden al gestrest als er geen WiFi is.

Daarom hebben ze in China al ontwenningsklinieken.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK was zonet even op de fiets weg. Elke puber onder de 25 zit op de fiets met tel in de hand. Een ergenis. En wat te denken van die mensen die, uiteraard zeer zichtbaar, met kleine oortjes rondlopen. Ja, poe he, kijk mij eens......ik word elk uur wel tig keer gebeld. Ik heb zo'n ding, maar als ik de deur uitga heb ik m voor 99% NIET bij me. Ouderwets he ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smartphone een geweldig kleine computer in je broekzak, maar is soms erg irritant aanwezig.

Net als gister in mijn stamkroeg, negen mensen in de leeftijd van 21 t/m 50 op het terras. Daarvan waren er maar liefst 5 die steeds met de telefoon bezig waren. ( het gros ervan was ook nog boven de 40... ) Er was zelfs iemand erbij, die zo'n telefoon vervloekte wanneer er iemand constant er mee bezig was, nu is hij geen haar beter....

 

Ik heb de telefoon ( smartphone ) altijd bij me, maar ik heb geen behoefte om dat ding continu aan te raken. Dan blijft de smartphone gewoon in mijn broekzak.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, vroeger liep men met een foto apparaat zonder filmrolletje zogenaamd foto's te knippen om lekker belangrijk te lijken.

Nu speelt men spelletjes op het broekzak apparaat om ook belangrijk te lijken.

Het kan toch niet zo zijn dat je geen vrienden hebt dus ben je wel verplicht -denkt men-  om met het mobieltje te spelen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZE denken virtuele vrienden te hebben, wat natuurlijk in de meeste gevallen een luchtballon is, zielig.

 

Ondertussen is men flink bezig hun gegevens te jatten en te misbruiken, want daar is grof geld mee te verdienen, hoezo de domme massa.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

IK was zonet even op de fiets weg. Elke puber onder de 25 zit op de fiets met tel in de hand. Een ergenis. En wat te denken van die mensen die, uiteraard zeer zichtbaar, met kleine oortjes rondlopen. Ja, poe he, kijk mij eens......ik word elk uur wel tig keer gebeld. Ik heb zo'n ding, maar als ik de deur uitga heb ik m voor 99% NIET bij me. Ouderwets he ?

In mijn omgeving heeft dat een meisje van 16 het leven gekost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe trent .... ?

nou en?

 

alsof een mobieltelefoon iets bijdraagt aan je leven.

je mag je ook wel eens afvragen hoeveel tijd er verkwist en verkwanselt wordt met de beroemde zinsnede

" en waar ben jij nu schat, kun je nog een pak yoghurt meenemen? "

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je hoort ze bellen met elkaar over de meest inhoudsloze zaken, en de teller loopt door, en dan heb nog het hele sociale media gedoe dat in de meeste gevallen lucht bevat.

Teveel vrije tijd misschien, en geen bijzondere interesses nog hobby's, en vooral de laatste hypes niet missen anders hoor je er niet meer bij.

 

Euh, gezond verstand, dat is in de marketing maatschappij verloren gegaan.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men beseft natuurlijk dat er een geweldige vooruit gang heeft plaatsgevonden.

Maar waarom iemand zonder telefoon als nieuwe trend gekenschetst wordt is vragen om de tegenvraag of de babies al geboren worden met G3/G4 oortjes

 

een dag zonder mobiel zou voor heel veel mensen opgelegd moeten worden, de zonderdag

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...