Ga naar inhoud


Man (29) gesignaleerd zonder telefoon


iemand

Aanbevolen berichten

Bij mijn laatste werkgever, waren er twee 25-tigers, die een GPS nodig hadden om van Breda naar Tilburg te komen.

Zij hadden ook geen enkel idee, dat Breda maar 8 Km. van de grens ligt.

Sinds de invoering van al die technische snufjes, kan niemand meer zonder zakjapanner, GPS en een zin schrijven zonder taalfouten lukt de meesten ook al niet meer.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

wie geen smartphone bezit kan nog objectief de voor en nadelen tegen elkaar opwegen, wie er wel één heeft is meestal niet meer objectief, door veelvuldig gebruik en beginnende verslaving.

 

Deze "verslaving" ligt helemaal aan de gebruiker zelf. Ik ben in bezit van een smartphone, gebruik deze hoofdzakelijk voor bellen ( Ja echt je kunt er mee BELLEN ) en whattsappen ( Een betere alternatief voor SMS ).  Ik ben ook in bezit van een TomTom. Maar daar ga ik nooit blind op af. Ik gebruik liever mijn Geografische kennis.

 

Rekenen doe het liefst nog in mijn hoofd.

 

 

zonder taalfouten lukt de meesten ook al niet meer.

 

Dat baart mij wel zorgen. Niet dat ik een taal-wonder ben, maar ik kom heel veel simpele taalfouten tegen ( t / d /dt ; ij / ei )

 

Met vriendelijke groet, paardengek

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze "verslaving" ligt helemaal aan de gebruiker zelf. Ik ben in bezit van een smartphone, gebruik deze hoofdzakelijk voor bellen ( Ja echt je kunt er mee BELLEN ) en whattsappen ( Een betere alternatief voor SMS ).  Ik ben ook in bezit van een TomTom. Maar daar ga ik nooit blind op af. Ik gebruik liever mijn Geografische kennis.

 

Rekenen doe het liefst nog in mijn hoofd.

 

 

Dat baart mij wel zorgen. Niet dat ik een taal-wonder ben, maar ik kom heel veel simpele taalfouten tegen ( t / d /dt ; ij / ei )

 

Met vriendelijke groet, paardengek

 

 

Ik heb nog een oude Nokia, goedkoopste model, van 12 jaar geleden en heb deze alleen aanstaan als ik de bergen in ga.

Iets wat op wegenwacht lijkt zie je er niet en bij een akkefietje kan ik dan mensen die ik ken om hulp vragen.

Afkloppen, nog nooit nodig gehad.

 

En over verslaving gesproken, wie vindt het normaal dat bijna iedereen met een smartphone voor zijn snufferd rond loopt of er

misbruik van maakt op een terrasje?.

En nog erger, in het verkeer, zag laatst op TV dat vrachtwagen chauffeurs regelmatig spelletjes spelen

in het toch al overvolle verkeer.

Nu willen de bedrijven waar die gasten werken, een camera in de cabine plaatsen, groot protest natuurlijk,

van wegen privacy.

 

.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In vliegtuigen hebben ze daarom 3 GPS' en, zodat er altijd een meerderheid de beslissing kan nemen. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL grinning-smiley-024.gif , maar wat als ze dan toch een keer alle 3 verschillend gaan ?? devil-smiley-052.gif

Kunnen ze verkeersborden in de lucht plaatsen ?? :eek:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men drijft de mensen in een bepaalde richting en doordat wij een kudde mentaliteit hebben , lukt dat heel goed .Iets wat we jaren geleden als science fiction  zouden verklaren, komt angstaanjagend dichterbij. Ik zeg nogmaals smartphone heeft zijn voordelen, zelfs veel, maar de nadelen zijn zeker niet min, daarom blijf ik bij mijn Nokia, ik heb trouwens mijn laptop en internet thuis en dat is voor mij al ruim voldoende, ik hoef geen internet onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn laatste werkgever, waren er twee 25-tigers, die een GPS nodig hadden om van Breda naar Tilburg te komen.

Zij hadden ook geen enkel idee, dat Breda maar 8 Km. van de grens ligt.

Sinds de invoering van al die technische snufjes, kan niemand meer zonder zakjapanner, GPS en een zin schrijven zonder taalfouten lukt de meesten ook al niet meer.

Volgens mij gaat het om het resultaat. Dus ik neem ook mijn navigatie mee. En mijn Tomtom weet wel dat de weg onder water staat. Dankzij internet!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondanks dat ik globaal wel weet welke kant ik op moet staat bij mij ook die navigatie aan voor extra route informatie

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat het om het resultaat. Dus ik neem ook mijn navigatie mee. En mijn Tomtom weet wel dat de weg onder water staat. Dankzij internet!

Tomtom was in Madagascar waardeloos, geen wegennet alleen pistes in zand en gravel en daar kon Tomtom zeker niet overweg mee,zou me trouwens afvragen wat Tomtom zou doen met situaties waar je aan inlanders moest vragen welke de beste oversteek door de rivier was, die zij markeerden met stokken in het water, gezien de steeds veranderde situatie.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik globaal wel weet welke kant ik op moet staat bij mij ook die navigatie aan voor extra route informatie

Heel interessant, maar als je in Frankrijk op autosnelweg bent, tussen twee afritten en wat verder is een ongeval gebeurd, dan ben je niet veel met de info.( vriend van mij had dit recent voor). Bij grote files hier in België zitten ook de enige alternatieve wegen ook propvol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verleden jaar had ik netjes de waarschuwing 50 km voor de afslag dat de A1 geblokkeerd was en kon ik een alternatief richting Parijs volgen.

Juist in Frankrijk meldt mijn systeem regelmatig de toestand van de weg voor mij, variërend van ongevallen, loslopende koeien, tot hevige regenval.

De GPS krijgt zijn informatie via de internet verbinding van het nav. systeem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...