Ga naar inhoud


Arte HD gaat UHD


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Goed nieuws, even de tijden in de opname timer zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan roepen er hier velen, dat gaat nog jaren duren, zo zie je maar weer.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh test uitzending...?

ben u zeker

Ja... ik had dit ook gelezen.

Mij interesseert het niet, omdat ik geen UHD in huis heb, en dat voorlopig ook nog niet ga kopen...

 

maar dit las ik op Digitalfernsehen : 

 

 

Arte wird am 3. und 10. September ein Kulturprogramm in Ultra HD ausstrahlen. Knapp acht Stunden lang wird der Kultursender an den beiden Samstagen mit seinem UHD-Programm auf Sendung sein. Ausgestrahlt wird das Programm unverschlüsselt via Satellit auf dem Astra-UHD-Testkanal UHD1 by Astra/HD Plus.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... ik herinner me overigens dat Arte ook best snel was met HD tv in vergelijking met anderen.

 

we zien wel binnen hoeveel jaar het gemeen goed wordt...  eerst maar rustig afwachten. Zelfs SD heeft een behoorlijk goede beeldkwaliteit, in de meeste gevallen...  Misschien dat tegen die tijd HD dan wel standaard en FTA wordt voor RTL, Sat1 en Co...  en dat ze UHD achter de decoder stoppen... dat zou een mooie ontwikkeling zijn ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arte UHD Test of geen test , ze doen maar op , maar voor mij persoonlijk:

Wanneer vindt men eindelijk eens HET definitieve ultieme uitzendsysteem uit ??

Altijd die blijvende veranderingen , het komt zelfs via m'n achterwerk eruit !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arte UHD Test of geen test , ze doen maar op , maar voor mij persoonlijk:

Wanneer vindt men eindelijk eens HET definitieve ultieme uitzendsysteem uit ??

Altijd die blijvende veranderingen , het komt zelfs via m'n achterwerk eruit !!

Nooit, dat geldt voor allerlei producten.

De commercie moet blijven draaien.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arte UHD Test of geen test , ze doen maar op , maar voor mij persoonlijk:

Wanneer vindt men eindelijk eens HET definitieve ultieme uitzendsysteem uit ??

Altijd die blijvende veranderingen , het komt zelfs via m'n achterwerk eruit !!

Voor mij hoeft dat ook niet...  maar je beslist zelf of je met de laatste hypes meedoet, of gewoon wacht tot die techniek gemeen goed geworden is, en de prijzen redelijk zijn.  Wil je graag iedere nieuwe trend volgen ben je erg veel geld kwijt, en heb je nooit iets wat goed werkt... dat is met alles zo.

Ik wacht altijd lang genoeg af, en lees veel, zodat ik mijn eigen mening kan vormen, en er mijn voordeel mee kan doen, zodat ik de juiste beslissing voor mezelf kan nemen: wel of niet doen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • Moderator

ASTRA1 (19,2°Oost) UHD1 by Astra / HD+:

Fre­quentie: 10994 MHz (Hori­zon­taal)
FEC 5/6   DVB-S2   8PSK

Sym­bol­ra­te: 22000

 

Aanvang 20:55 uur, volgens zeggen FTA.

 

Ook op Hotbird en Eutelsat 5 West

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...