Ga naar inhoud


Drs. IJzerbout, hoe is het daarmee ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Ik heb vorige week nog contact met hem gehad en ik denk dat hij het gezien zijn werkzaamheden en reisschema simpelweg te druk heeft voor hobby's ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

met Fred gaat het goed, jullie krijgen de groeten van hem.

 

maar ik denk dat jullie hem voorlopig niet zult zien hier.

dat heeft zo zijn redenen.

 

is wel jammer dat hij er niet meer is.

 

is toch een van de weinige op dit forum die goede info gaf.

 

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

het klopt dat ik al weer een tijd off-line ben en dat heeft inderdaad een reden.

Ik ben het namelijk spuugzat.

 

Eigenlijk wilde ik gewoon ophouden, niet meer terug´komen en andere meer belangrijke dingen doen.

Het sat4all forum was voor mij altijd een afleiding, af en toe even wat lezen, een praatje houden...wat advies geven, een discussie, etc.

 

Nu is het zo dat er in het moderatoren team, één enkele moderator is die het voor mij duidelijk heeft gemaakt dat hij wat tegen me heeft. Ik heb niets tegen deze moderator, het probleem is één richting uit.

Ik heb het gevoel gehad, dat ik op de voet gevolgd werd en waar ik ook maar een minimaal beetje aan de rand van de regels kwam was het weer raak: boem...waarschuwing.

Ik heb deze moderator er al eens op aan gesproken via PM maar het werd een nutteloze discussie. Zonde van de tijd.

Komt nog bij dat ik zelf ook een tijd lang zelf moderator ben geweest en de beteffende moderator een "kollega" was.

 

Het probleem heb ik met Michel (de administrator) besproken die ervan op de hoogte is.

Een maand of wat geleden gebeurde het weer, in het off topic forum ging het over een lampje, weerstand, spanning en de wet van Ohm waar ik het leuk vond om even wat te vertellen.

Zo probeerde ik uit te leggen dat de electriciteitsbedrijven maar al te graag een hogere spanning aanleveren dan 230 volt om meer stroom te kunnen verkopen.

De betroffen moderator vond weer dat ik te ver ging en pats....het was weer raak: waarschuwing en mijn posting werd zelfs geheel weg gehaald. Reden:

 

Berichten die niet met het onderwerp te maken hebben worden verwijderd.

Waarschuwing afgegeven door xxxxxxxx voor 'Topic vervuiling (te veel off-topic)' in '12 volt lamp op 6 volt'.
Lees in het belang van jezelf en dat van de andere leden onze regels a.u.b. nog eens goed door.

 

Ik kreeg dus een waarschuwing voor te veel "off topic" gaan in nota bene....het Off Topic Forum !!

 

Dit was voor mij de bekende druppel, ik heb het met Michel besproken en die vond het ook wel erg vreemd en te ver gaan en heeft de waarschuwing weer terug gedraaid. De tekst van de posting kon hij niet meer terug zetten.

 

Desalniettemin had ik er op dat moment al helemaal mee afgesloten en heb besloten het forum de rug te keren. Dat heb ik Michel ook duidelijk gemaakt. Hij vond het ook jammer.

Had de betreffende moderator mij nu na het terugdraaien van de waarschuwing door Michel even een kort berichtje gestuurd met: "Fred, sorry was een foutje...zand erover..." dan had ik er helemaal geen probleem mee gehad.

 

Nu kun je zeggen...sjonge sjonge...Fred...waar wind je je over op...dan heb je volkomen gelijk. Het is eigenlijk het sop van de kool niet waard. Maar omdat dit ik al vaker, ik noem het maar --geschikaneerd-- wordt, heb ik geen zin meer om bij ieder woord dat ik schrijf op de vingers te worden gekeken en moet nadenken of het wel allemaal binnen de tolerantiegrenzen van deze moderator valt.

 

Dus daarom ben ik ermee opgehouden.

 

Ik vraag iedereen vriendelijk en dringend om hier geen eindeloze discussie van te maken. Het is niet mijn doel om na te trappen en onrust te zaaien.

Houdt het forum gezellig en schoon.

Voor mij zijn er genoeg andere leuke dingen in het leven. :)

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Fred ik had het niet mooier kunnen verwoorden.

Jammer dat het zo gegaan is. Ik vindt het jammer dat je niet meer op het forum hebt. Ik vond die discussies altijd wel mooi.

 

Echt jammer.

 

Maar ik spreek je nog wel via andere kanalen.

Bedankt Fred!!!!

 

 

 

Gr Henk

 

P. S. Ik zou het heel vreemd vinden als Fred bericht verwijderd zou worden.

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten internet is er ook nog leven , da's een feit !!

Jammer als je volledig zou stoppen , want ik vind uw bijdrage zeer waardevol !! :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...