Ga naar inhoud


Stilstaand beeld, ongeacht welke zender, sinds upgrade


paulussat
Ga naar oplossing Opgelost door TheEnforcer,

Aanbevolen berichten

Ook ik heb dit probleem sinds ongeveer 3-4 weken sinds de update.
Ook al meerdere keren via Facebook gechat met CD en hun tips om het op te lossen hielpen niks. Toen werd me een nieuw kastje aangeboden voor 60 euro waarbij ik ook een 12 maanden abbo moest nemen.
Word hier schijtziek van...hun probleem en ik moet ervoor dokken. Ga ik dus echt niet doen....schandalig!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is inderdaad een tactiek die ze graag bezigen... rotte apparatuur als gecertificeerd op de markt zetten, als er problemen zijn ligt dat direct bij de klant en bieden ze in hun oneindige goedheid een nieuw rot apparaat aan uiteraard met verplichte 1 of 2 jaar verlenging. Voor hun een "win/win" situatie. Een tactiek die je als monopolist natuurlijk prima kunt uitbuiten. Zo is hun nieuwe MZ-101 en MZ-201 ook recentelijk van een update voorzien omdat hun ORCA troetelkindjes geen beeld gaven op een aantal kanalen.. call me crazy (of sceptisch), maar die updates zijn mijns inziens om de argeloze klant versneld naar ORCA over te hevelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad een tactiek die ze graag bezigen... rotte apparatuur als gecertificeerd op de markt zetten, als er problemen zijn ligt dat direct bij de klant en bieden ze in hun oneindige goedheid een nieuw rot apparaat aan uiteraard met verplichte 1 of 2 jaar verlenging. Voor hun een "win/win" situatie. Een tactiek die je als monopolist natuurlijk prima kunt uitbuiten. Zo is hun nieuwe MZ-101 en MZ-201 ook recentelijk van een update voorzien omdat hun ORCA troetelkindjes geen beeld gaven op een aantal kanalen.. call me crazy (of sceptisch), maar die updates zijn mijns inziens om de argeloze klant versneld naar ORCA over te hevelen....

 

Ok, dus ze zijn monopolist in schotel TV? Ik kan niet naar een andere schotel-aanbieder overstappen binnen Nederland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dus ze zijn monopolist in schotel TV? Ik kan niet naar een andere schotel-aanbieder overstappen binnen Nederland?

 

Kortweg: Nee

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortweg: Nee

Je kan wel ergens anders je ontvanger kopen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem en inderdaad wat Paulussat al opmerkt mensen zonder genoemde probleem zullen niet op dit forum zitten. Ik heb dezelfde ontvanger met problemen sinds de update. Denk erover ook over te stappen als er geen oplossing geboden wordt na 25 jaar klant te zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste satters ,we kunnen klagen over de apperatuur,CD ,over alles wat met onze ontvangst te maken heeft.

Als CD de software aanpast of terug zet is het probleem opgelost,het aanbieden van nieuwe ontvangers met geïntegreerd ontvangst kaart is ee dubieuze handeling om van de kastjes af te komen met een losse ontvangst kaart.

Daarnaast is het een geldpotje en een rede om nieuwe kastjes teslijten.

HET probleem is er duidelijk nog steeds.

Ik geef ze nog even de kans om het op te lossen,daarna ga ik maar naar een telefoonlijn en zeg ik de satelliet vaarwel.

Dom van CD om de ouwe garde te laten vallen.

Ik ga afhaken,en denk dat het toch nog wel wat kan zijn voor," Kan niet waar zijn".

En dat vind CD niet leuk.

Maar het probleem van CD gaan we niet ons probleem maken.

Ik vind dat ze ons schadeloos moeten stellenmet goede apperatuur om ruilen met kaart.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ellende met die gecertificeerde prullen van CD.

Ik kijk al meer dan 10 jaar via satelliet, maar bewust wel met

vrije ontvangers.

Ik zou iedereen aanraden om een goede ontvanger te kopen en het

CD-prul in de vuilnisbak te gooien.

Ik keek al jaren zonder problemen met een Vantage 8000-S HD en

ik heb begin dit jaar de VU+ Solo-4K-UHD ontvanger aangeschaft.

Dit is gewoon een prachtige Linux ontvanger.

Het plaatje op mijn 4K-UHD TV is werkelijk subliem.

Groot voordeel is dat je de zenders op jouw persoonlijke

volgorde kunt zetten.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

@komiek

Ze willen zelfs graag je kaart omruilen (diep in mijn hart denk ik ook dat ze het erom doen)! Maar je krijgt dan wél een MZ-101 of MZ-201 met geïntegreerde kaart én Viaccess ORCA... Voor hun 2 vliegen in 1 klap en jij zit met een nog meer gesloten CD doos...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@komiek

Ze willen zelfs graag je kaart omruilen (diep in mijn hart denk ik ook dat ze het erom doen)! Maar je krijgt dan wél een MZ-101 of MZ-201 met geïntegreerde kaart én Viaccess ORCA... Voor hun 2 vliegen in 1 klap en jij zit met een nog meer gesloten CD doos...

 

Als je met een gesloten doos zit moet je die ook eerst uitpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met een gesloten doos zit moet je die ook eerst uitpakken.

Die is zeker erg gevat Erwin05

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is het zo moeilijk eigen CD dozen en gecertificeerde dozen uit elkaar te houden?

 

Moderator: Indien dit óók kwetsend bevonden wordt ... haal maar weg.

 

Alhoewel, het verschil tussen CD dozen en gecertificeerde dozen blijft levensgroot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 jaar geleden heb ik ook een niet CD sat ontvanger gehad,heel fijn .

Wat is het probleem?

Voor iemand die tv wil kijken naar oa Nederlandse tv zenders,daar wordt/werd het wel heel moeilijk voor gemaakt.

Telkens moest je via de computer weer updaten.

Dat is voor veel kijkers niet weggelegd.

Vandaar dat mensen in het buiten gebied of het nu Nederland of Portugal is , bij CD terecht komen.

De kennis om met deze apperatuur te werken ontbreekt ons vaak.

Het probleem met het stilstaand beeld is nog niet opgelost kan ik melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...