Ga naar inhoud


Stilstaand beeld, ongeacht welke zender, sinds upgrade


paulussat
Ga naar oplossing Opgelost door TheEnforcer,

Aanbevolen berichten


Hoezo? Ik heb 3 Inverto Scena 5m CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers naast nog de nodige andere ontvangers. Ik heb nog nooit problemen gehad.
Dat kun je van een Linux ontvanger niet zeggen als je die al 10 jaar gebruikt. Dan heb je inmiddels al flink wat moeten aanpassen.
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, en zeg me nu niet dat je dan veel minder mogelijkheden heb, ik kan ook diverse tv- en radio-zenderlijsten maken, een fastscan, een handmatige scan per transponder, een handmatige scan per satelliet en een blindscan maken. Hij kan zelfs met Unicable overweg.

Ik vind het zo'n gezeur dat alleen een Linux bak maar voldoet.

 

Ik heb diverse Sky Nieuws zenders in mijn ontvanger zitten achter de fastscanlijst zoals Sky News UK, Sky News Ireland, Sky News Arabia en ik kan ze ook in Spanje ontvangen want ze zitten op de Europabeam.



 

aangepast door Sprietje
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo'n gezeur dat alleen een Linux bak maar voldoet.

 

 

Opnames via LAN van de ontvanger halen, kan dat ook ?

En 888 TXT ondertitels netjes laten zien ?

 

2 kleine zaken die ik heel belangrijk vind.

aangepast door Snoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb dit een paar weken niet gevolgd, hebben de prutsers dit nog steeds niet opgelost ??? Heb nog een 7141 staan in een vakantiehuis, kan die dus beter nog niet aan de stroom hangen?

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...