Ga naar inhoud


Stilstaand beeld, ongeacht welke zender, sinds upgrade


paulussat
Ga naar oplossing Opgelost door TheEnforcer,

Aanbevolen berichten

Ik kreeg, niet onverwacht, een arrogant antwoord van CD.

De upgrade is zeer grondig getest en "slechts bij een klein percentage" gaf de upgrade problemen.

"Helaas" kunnen ze mij niet verder helpen.........

O ja, ik kan wel een ander flut kastje van hun kopen met korting.

Dát gaan we dus niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je kan nog een poging doen bij CD webcare

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de afgelopen dagen regelmatig contact per email mat CanalDigitaal gehad.

Heb om de haverklap stilstaand beeld, op een avond moet ik wel drie maal uit m'n stoel om de stekker uit het stopcontact te halen en opnieuw op te starten.

Ja het gaat om de Philips M7 DSR 7141, nooit last gehad maar zins een paar dagen dit probleem.

Ik heb er twee, de oplossing van CanalDigitaal is nieuw kopen!

Hoe kan het zijn dat wanneer je nooit last met ontvangst gehad,een update plaats vind allebeide ontvangers

Stilstaand beeld hebben,dan is er iets met de software en niet met mijn apparatuur .

Heb in opdracht alle 17 punten gedaan om opnieuw op te starten,geen verandering.

Meer dan 20 jaar klant bij CD,en dan is dit de probleem oplossing van CD,twee nieuwe ontvangers kopen en dan zit je weer aan een contract vast. Schande

T'is of je bij de garage komt met een lekke band en men zegt dan dat je beter een nieuwe auto kunt kopen.

Ik ben 20 jaar en 6 ontvangers verder maar ga nu maar eens kijken of ik hier in het buitengebied op een andere tv kan kijken.

Naar aanleiding van hoe canaaldigital ,ik schrijf het nu met kleine letters ,het probleem heeft opgelost zeg ik .

Denk goed na voordat je een abb. bij canaaldigital neemt.

 

Misschien kunnen we eens inventariseren wie er allemaal last heeft van dit probleem. Stilstaand beeld

 

Als je al zolang klant bent dan zeg je op.

Ga er vanuit dat je abo inmiddels per maand kan worden opgezegd.

Je wordt dan doorverbonden met een andere afdeling.

Dan daar uitleggen dat je wilt opzeggen vanwege bovengenoemd probleem.

Daar wordt wel serieus ingegaan op je problemen.

Vraag anders naar een m7 sat 801,als ze die nog hebben.

Ze zullen je idd eerst de 101 of 201 willen aansmeren.

Als je dreigt op te zeggen is er opeens veel mogelijk.

 

 

De m7sat801 is ook geen topmodel,maar wel beter dan wat je nu hebt met het constante getrek aan de stekker.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarover zijn de geleerden het niet eens.

 

Laat ik alle antwoorden daaromtrent samenvatten.

 

Er zijn net zoveel argumenten te bedenken voor als tegen uitschakelen.

Ik zelf laat alles stand-by staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien een keer helemaal uitschakelen?

Misschien wordt er daarna een update ingelezen die het probleem oplost?

Misschien lost het ook helemaal niets op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schakel hem bijna elke dag opnieuw in, zodra die vastloopt MOET je wel de stekker eruit halen want anders kun je niet verder tv kijken :)

 

Ohja, ik ben _die_ klant met 7 CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers (3x DSR8121, 1x DSR8141, 3x DSR7141 en 1 reserve DSR8141) met allemaal dezelfde problemen wat al eerder aan bod is gekomen op dit forum en mijn reacties in de andere media was hier ook al aan bod gekomen zag ik ergens...

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan mij een klein beetje voorstellen hoe je tv kijkt, mijn deelneming met je leed.

 

Ik realiseer mij, dat ik een andere beleving van satelliet tv kijken heb als jij, met hardware, die gewoon werkt.

Ondanks de politiek waarbij Canaldigitaal langzaam je richting verplichte hardware dwingt, zou ik toch ten minste een alternatieve ontvanger aanschaffen om ongestoord tv te kunnen kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

 

Na de software update van de Philips DSR 7141is het beeld van de FTA HD zenders blokkerig, naar mijn idee, kan de data stroom niet meer verwerkt worden, het zijn vooral de Duitse zenders ARD-ZDF-3SAT en NDR. In SD zijn deze zenders wel te ontvangen, tot de update was er ook geen enkel probleem.

Uiteraard, is de verbinding decoder TV met een HDMI kabel. Met de Ariva mini 102 doet zich het probleem ook niet voor, aan de zelfde LNB.

 

Na veel heen en weer gemail met diverse mensen bij Canaldigitaal met de meest onzinnige adviezen, en beweringen dat deze problemen niet bekend zijn, maar een nieuwe decoder gekocht, uiteraard niet bij CD.

 

Daar we nog een tweede Philips DSR 7141 bezitten in Oostenrijk, en deze nu we hier zijn ook een update heeft gemaakt, ondanks dat de "specialisten van Canaldigitaal" beweren dat dit incidenteel zou zijn hier nu het zelfde probleem. Gelukkig het kleine Ariva mini 102 uit voorzorg meegenomen, wat hiet uitstekend werkt op de zelfde schotel en LNB.

 

Weer contact met Canaldigitaal, een hele serie nieuwe mogelijke oplossingen gekregen.

Ben het zo langzamerhand zat met die knuppels, en vind dat ze ons wel eens schadeloos kunnen stellen, of zo spoedig mogelijk een goede update zouden moeten uitbrengen.

Groeten Willem

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten gewoon enigma2 kastjes gaan uitgeven, probleem opgelost :P

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...