Ga naar inhoud


vakantie verblijf


alex6

Aanbevolen berichten

Ik ging jaren lang in de zomermaanden 4 weken naar een appartement in het uiterste zuiden van Europa.
Daar staat een VU+ verbonden aan een schotel, recreatie kaart  erin en beeld, Verhuurder heeft swiss abo.
Door meer vrije tijd en te veel warmte in de hoogzomer gaan we nu in November.
Recreatie pakket stopt 21 september, dus geen beeld, Kan het natuurlijk omzetten naar standaard pakket,
maar dat betekent 19,95 p mnd = 239,00 voor 1 maand kijken ofwel 8 euro per dag. In NL heb ik inmiddels Ziggo.
Omdat mevr. Alex minder comfortabel verblijft zonder allerlei soap en roddel info gaat dit wringen.
Zijn er nog andere betaalbare mogelijkheden voor deze korte tijd of is het mogelijk een kaart te huren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste alex6

Reken je niet een beetje verkeerd?
Het Basis HD-pakket kost €19,95 / maand, dat is €239,40 / jaar is €0,65 / dag
Het recreatie-pakket kost €15,95 / maand, dat is €95,70 / 6 maand is €0,53 / dag.
Het verschil is  (€239,40 - €95,70) is €143,70 / jaar waarvan je maar 1 maand gebruikt. €143,70 / 30 dagen is €4,79 / dag. Dus geen €8,- / dag.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sprietje,

Ik heb het niet over het verschil, aangezien het recreatiepakket geen waarde meer voor mij heeft, zijn mijn kosten voor het standaard pakket
per jaar 12 x 19,95 = 239,40, waarvan ik maar 1 maand gebruik = 239,40 : 30 = 7,87 per dag. Dat zijn totale kosten, geen meerkosten.
Daar komt uiteraard nog bij dat je er waarschijnlijk weer  twee jaar aan vast zit en er zullen CD kennende ook nog wel administratie, verwisseling kaart,
en activering kosten komen en wat ze nog meer weten te verzinnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je blijft natuurlijk dezelfde kaart gebruiken.
Ook zit je er geen twee jaar aan vast. Dat is alleen maar als je apparatuur van CanalDigitaal in bruikleen krijgt. Gewoon dus 1 jaar. Je moet daar echter wel op letten dat ze daar niet stiekum toch 2 jaar van maken.
Activeringskosten is alleen bij een nieuwe kaart.
 

Je kunt de abonnementskosten per dag natuurlijk omlaag brengen door niet 1 maand maar 2 maanden op vakantie te gaan.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, kan dan alleen maar de wat minder legale mogelijkheden bedenken.

Afgezien dat dat hier niet besproken mag worden denk ik ook niet dat je wijzigingen kan/mag/wilt doen in de configuratie van de softcam in de VU+?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Zelfs bij reeds lang geleden opgenomen series is het uiterst belangrijk dat het op de uitzendtijd geconsumeerd wordt.
2. Wat betreft de software verandering stuit je volgens mij toch weer op traag internet.
3. Ik houd het niet meer zo bij, maar was er een tijd lang niet een optie bij opzeggen dat je een aanbod van 10 euro p.mnd voor basis kreeg,
Is dat nu nog zo?

Opmerking, Ik zie eigenlijk weinig info over kaarthuur, of is dat weer een juridisch taboe met spreekverbod?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Zelfs bij reeds lang geleden opgenomen series is het uiterst belangrijk dat het op de uitzendtijd geconsumeerd wordt.

2. Wat betreft de software verandering stuit je volgens mij toch weer op traag internet.

3. Ik houd het niet meer zo bij, maar was er een tijd lang niet een optie bij opzeggen dat je een aanbod van 10 euro p.mnd voor basis kreeg,

Is dat nu nog zo?

 

Opmerking, Ik zie eigenlijk weinig info over kaarthuur, of is dat weer een juridisch taboe met spreekverbod?

1. Klinkt bekend. Net zoiets als dat het Journaal ook echt om 18:00 gekeken moet worden ook al kan je via NPO Nieuws e.d. continue het laatste Journaal bekijken. Of time-shift? Wat is dat?

2. Waar ik op doel kost niet zoveel internetverkeer

3. Uiteraard het proberen waard.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb wel een idee, wan sharing, en die is hier niet bespreekbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...