Ga naar inhoud


Chriet Titulaer overleden


Psychosammie

Aanbevolen berichten

  • Like 3
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat er in dit artikel niet genoemd staat, is dat hij bij Randstad- NOS vertrok toen die arrogant van hem eiste zijn Limburgs accent af te leren...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zeker. Het was een markant persoon die heel knap kon vertellen over techniek en ruimtevaart. Rest in Peace Chriet...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs ik kan me hem nog herinneren van programma's waar ik als kind graag naar keek.

Mogelijk heeft hij wel mee mijn interesse voor techniek wat aangescherpt.

 

 

Ik had misschien alleen wat meer moeten kijken, en er iets meer van moeten opsteken/onthouden.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me Chriet nog toen hij vertelde over lanceringen van raketten en Skylab in het programma,

Teleac.  RIP, Chriet.

post-79750-0-98162300-1493066498_thumb.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar de tijd toen we nog jongen onbedorven waren.

 

29 minuten Firato uit 1984, bronmateriaal een Philips n1702!

Tja, wie kan zeggen dat die nog met zo een apparaat gewerkt heeft?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat hij ondertussen al een keer is weggegooid maar kan ook nog wel ergens op zolder staan.

 

Maar ook nog gewerkt aan de vidicon camera's en een bijdrage mogen leveren aan het verbeteren van de levensduur van de buis. (dat was toen het 1e project wat ik op mijn bureau kreeg om op te lossen)

Met de door mij ontwikkelde elektronica kon de levensduur hiervan (in laboratorium omgeving) verlengd worden van toen 1000 branduren naar 2400 branduren terwijl de camera wel altijd standby was ipv. eerst op te moeten warmen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...