Ga naar inhoud


Waarom gaat van mijn externe geluidstick de "led" knipperen bij bezoek sat4all?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik wil naar niemand een steen smijten,maar ik heb een "raar" fenomeen.

Wegens het ontbreken van een micro ingang op de laptop, gebruik ik een usb geluids stick.

Daar zit een led op. Bij niet gebruik gaat die gewoon aan, en bij gebruik (bvb skype), gaat die continu gaan knipperen.

Vreemd genoeg, gaat die led ook knipperen als ik bepaalde gedeelte's van sat4all aan het lezen ben, wat bvb niet het geval is bij andere geteste site's.

Heb ik een virus of spyware op mijn laptop? Wordt dit veroorzaakt door bepaalde google ads? Ik blokkeer nml niet de advertientie's op sat4all.

Ik gebruik de antivirus, die in windows 10 zit, en ook malware bytes.

Tijdens dit typen, gaat de led niet gaan knipperen, maar bij bepaalde forum gedeelte's wel.

Wie kan dit verduidelijken?

Alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat de moderators van Sat4All alles opnemen wat er bij jou thuis gezegd wordt. Heb je ook een webcam? :P

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Moderatoren hebben tegenwoordig dit als persoonlijk beveiligingsmiddel op bij het lezen van deze draadjes.

 

https://pbs.twimg.com/profile_images/2754005925/f63a835a09ba99e0e3134a0de38a3959.jpeg

 

 

Ich kriege zwar nicht alles mit,

aber ich finde alles ruas!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het nooit veilig om je microfoon actief te hebben als je op het internet surft.

Gezien de onzinnige antwoorden zijn de meeste mensen niet begaan met veiligheid denk ik... dat is jammer.

De camera op mijn laptop staat ook uitgeschakeld, en er is specifieke toestemming van mij nodig om hem te activeren. Hij is overigens ook nog eens afschermd.

Wat er op deze site gebeurt, zal altijd wel een raadsel blijven, maar ik zou de stick er alleen instoppen als je hem echt wil gaan gebruiken. Safety first!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het op bepaalde verkoopsite's ook, en ik ben er mij van bewust, dat er zaken zoals sverige schrijft gebeurd. Niet dat ik moderators of zoiets verdenk, maar misschien eerder die advertenties of zoiets. Ik heb geen geheimen, en als ik weet niet wie nu luistert, horen ze enkel het getokkel op mijn laptop, mijn tv in de achtergrond, van een zender die ik legaal bekijk, en eventueel het slepen van stoelen van mijn onderbuur. :P

Of ik straks een rekening krijg van sabam voor het verspreiden van muziek, is mij een zorg  :P

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat de moderators van Sat4All alles opnemen wat er bij jou thuis gezegd wordt. Heb je ook een webcam? :P

Ja, maar windows10, heeft die "buiten gebruik" gesteld. :lol:

En ik wens ze veel luisterplezier, het ene dat ze gaan horen is mijn tv, geroezemoezel, en de slepende stoelen van mijn onderbuur. :lol:

Humoristisch bedoeld :) .

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er in de software van dat ding ook een "Stream Detector" geactiveerd zou zijn kan het bij bepaalde site's gebeuren dat het werkt maar op deze site heb ik dat nog nooit gemerkt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, we luisteren van alle leden de ruimtes af ;) .

Gewoon omdat we ons vervelen en niks anders te doen hebben. Met een paar duizend leden zijn we weer van de straat.

Ook erg interessant die gesprekken..pffff

 

Maar zonder gekheid, geloofd men werkelijk dat we dit soort onzin doen?

Geloof het of niet maar we hebben ook nog een sociaal leven buiten dit vrijwilligers werk :) .

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goed, dan nu een wetenschappelijk verantwoord antwoord :)

 

Ik denk dat je in je flashplayer hebt toegestaan dat flash jouw microfoon mag gebruiken. Als er dan ergens op een webpagina flash gebruikt wordt wordt de flash plugin geactiveerd, en die triggert het branden van je ledje.

 

check je settings eens van flash player.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, we luisteren van alle leden de ruimtes af ;) .

Gewoon omdat we ons vervelen en niks anders te doen hebben. Met een paar duizend leden zijn we weer van de straat.

Ook erg interessant die gesprekken..pffff

 

Maar zonder gekheid, geloofd men werkelijk dat we dit soort onzin doen?

Geloof het of niet maar we hebben ook nog een sociaal leven buiten dit vrijwilligers werk :) .

Nee matchless, daarom was ik zeer duidelijk in mijn tekst, dat ik naar NIEMAND een steen wilde smijten.

Zou je nog een privé leven hebben, moest je al die onzin moeten beluisteren van leden, die online zijn?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Goed, dan nu een wetenschappelijk verantwoord antwoord :)

 

Ik denk dat je in je flashplayer hebt toegestaan dat flash jouw microfoon mag gebruiken. Als er dan ergens op een webpagina flash gebruikt wordt wordt de flash plugin geactiveerd, en die triggert het branden van je ledje.

 

check je settings eens van flash player.

Dit is mogelijk en zal ik wel even controleren.

Dit zie ik bij de instellingen van flasch player:

post-40019-0-67798000-1494282962.jpg

Helaas zijn de instelling niet van toepassing bij chrome gebaseerde browsers.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

zet hem eens op alle sites blokkeren en kijk eens of die led dan nog steeds gaat knipperen?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zijn de instelling niet van toepassing bij chrome gebaseerde browsers.

 

In Chrome naar Instellingen, dan onderaan Geavanceerde instellingen weergeven, onder het kopje Privacy klikken op Instellingen voor content en iets verder dan halverwege kan je de instelling voor je microfoon en camara instellen, dan zou ik ook even kijken bij de uitzonderingen voor het geval het daar in staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...