Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Het is heel simpel niemand heeft een glazenbol. Dus wat als dit of dat scenario's bedenken heeft weinig tot geen nut.

 

Wel zijn een aantal dingen zeker en dat zijn dat Joyne komt. Dat het geen initiatief is dat vastzit of het nu een maand eerder of later start. Dat Joyne niet afhankelijk is van de vakantieperiode.

 

Een andere zekerheid is dat CD vroeger of later (door komst Joyne waarschijnlijk later) met een kaart wissel komt en dus de losse kaarten sowieso zou laten verdwijnen. Dus het argument stap niet over want anders raak je je losse kaart kwijt is dus een losse flodder.

 

 

De enige zekerheid die we momenteel hebben is een aankondiging van Joyne. Verder nog niks.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ilseonline

 

Jij bent zeker geen representatief gemiddelde van wat de tv-kijker aan een tv-abonnement wilt uitgeven. Wat jij al veel te duur vindt, is een normale prijs.

De meeste mensen gaan niet met een rugzak op vakantie.

 

 

Nou, misschien niet helemaal het gemiddelde, maar de grootste groep kwam toch echt uit het STB-pakket, de meeste betalen € 10,- per maand, de andere hebben hun abonnement opgezegd, want waarom zou je meer betalen dan je gewend bent?!

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eduard07

 

Geloof je nu echt nog dat Joyne bij een aankondiging blijft? Als je dat echt geloofd, heb ik de volgende vragen waarom dan transponderruimte gehuurd? Waarom zijn fabrikanten dan hardware aan het produceren? Waarom zijn dan overeenkomsten met content aanbieders gesloten? Etc.

 

Wat betreft wijzigingen met de situatie van de losse kaarten bij CD dat is ook een zekerheid. Want kaart cq codering heeft nu eenmaal een zekere omlooptijd. Als die omlooptijd bereikt is, zal er vervanging moeten plaatsvinden. Je kan met kunst en vliegwerk misschien iets dat moment vooruitschuiven maar dat moment komt. Nu CD al gestopt is met de verkoop van losse kaarten en er maar twee opties worden aangeboden welke zijn ontvanger met ingebouwde chip of CI module met ingebouwde chip is dus zeker dat de losse kaart op termijn zal verdwijnen.

 

Het speelveld zo overzient zijn de zekerheden naar de nabije toekomst dus groter dan je denkt. Dat ontkennen is je kop in het zand steken en struisvogelpolitiek is nooit slim.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurt, maar ik ga uit van wat ik nu zie en ervaar. Meer feiten ken ik momenteel niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik benoem is wat voor een ieder die wilt te zien, te lezen en te constateren is. Niet alleen hier op dit forum maar op meerdere plekken. Wat betreft kaart ontwikkelingen bij CD zie CD site.

 

Dit alles ontkennen met ik weet niet wat achter de schermen gebeurd is een dooddoener. Die weinig verheffend is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles ontkennen met ik weet niet wat achter de schermen gebeurd is een dooddoener. Die weinig verheffend is.

 

Je slaat een beetje door.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je slaat een beetje door.

 

Nee, hij slaat juist de spijker op de kop. Onbekend maakt onbemind, dat blijkt maar weer. Joyne heeft netjes mensen ingelicht en het is leuk om te lezen wat we zouden kunnen verwachten.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen

 

Zullen we het wel leuk houden? Het feit dat Eduard07 het niet met mij eens is is een feit en zijn goed recht. Dat bij gebrek aan inhoudelijke argumenten er neerbuigend wordt gereageerd zegt voldoende. Dat gebeurd vaker en is jammerlijk want gewoon zeggen ik ben het niet eens met je maar ik kan het niet onderbouwen houdy het zoveel plezieriger en houdt het gesprek open

Door het gesprek open te houden kunnen we van elkaar leren en dat is toch het doel van een gesprek en dit forum?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles ontkennen met ik weet niet wat achter de schermen gebeurd is een dooddoener. Die weinig verheffend is.

Wie neerbuigend oordeelt over een mening, kan een reactie verwachten.

 

Het feit dat Eduard07 het niet met mij eens is is een feit en zijn goed recht. Dat bij gebrek aan inhoudelijke argumenten er neerbuigend wordt gereageerd zegt voldoende.

Ik heb inhoudelijk gereageerd door aan te geven, dat we behalve de aankondiging door Joyne dat ze vanaf juli van plan zijn te gaan uitzenden op 9 oost, officieel  nog niks weten: geen frequenties, geen codering, geen zenders, noch tarieven.

 

Eerder in dit draadje werd zelfs aangegeven dat dit opzettelijke tactiek van Joyne is.

 

Vervolgens komen in dit forum allerlei berichten over wat zich achter de schermen af zou spelen. Maar nog niet van Joyne zelf.

 

Dit is m.i. de stand van zaken. Niks meer en niks minder. En die behoeft, me dunkt,  geen neerbuigende kwalificaties zoals in bovenstaand citaat, toch?

 

Raadpleeg hun officiële site, en je vindt er geen info.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...