Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

zeeteefje, ik dacht dat jullie allemaal op een camping in spanje of portugal staan...

dan heb je niets aan die vakhandel in Nederland

 

maar allee,

het gaat om de keuzevrijheid anders kun je net zo goed bij die andere club blijven

 

als het om Liberty Global en M7 gaat zul je sowieso nooit aan je trekken komen

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


zeeteefje, ik dacht dat jullie allemaal op een camping in spanje of portugal staan...

dan heb je niets aan die vakhandel in Nederland

 

Een goed business model van Joyne lijkt mij als het zich ook meer op de in Nederland wonende TV kijker te richt. 

Die heeft wel behoefte aan een vakman en -handel.

 

Dat zijn die kampeerders ook vaak. Of kijken deze thuis gewoon via KPN of Ziggo (net zoals meerdere forumgebruikers als ik diverse topics goed lees)?

Dan wordt het tijd voor een omslag en kan Joyne een (bescheiden) game changer zijn.

Al blijf ik de recente genoemde € 12,95 al veel vinden voor een pakket met vooral reclamezenders (want dat zijn RLT, SBS en consorten in mijn ogen). Zoiets lijkt me ook weinig innovatief.

 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Medio 2017?

Duidelijk naar de klanten?

Klantvriendelijk?

Betrouwbare indruk?

Regelmatig informeren?

 

 

Dit staat op hun eigen website:

 

Wij verwachten eind juni / begin juli 2017 meer te kunnen vertellen over de tv-pakketten die JOYNE zal gaan aanbieden.

 

Gewoon nog even geduld hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeeteefje, ik dacht dat jullie allemaal op een camping in spanje of portugal staan...

dan heb je niets aan die vakhandel in Nederland

Ter jouw informatie:

Er zijn heel veel nederlandse vakhandelaren in spanje en portigal. Die kopen nu ook al ander materiaal , dus daar veranderd niks aan.

 

En een module opsturen stelt ook niks voor, en in principe heb je niet meer nodig.

Ik snap je probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote name="Prawo" post

Al blijf ik de recente genoemde € 12,95 al veel vinden voor een pakket met vooral reclamezenders (want dat zijn RLT, SBS en consorten in mijn ogen). Zoiets lijkt me ook weinig innovatief.

 

Die prijs is gewoon verzonnen door een dealer want er is nog geen enkele informatie over abonnementen vrij gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, misschien niet helemaal het gemiddelde, maar de grootste groep kwam toch echt uit het STB-pakket, de meeste betalen € 10,- per maand, de andere hebben hun abonnement opgezegd, want waarom zou je meer betalen dan je gewend bent?!

Ik ben het helemaal met je eens, Iseonline...  

Het probleem met veel mensen op het forum is, dat ze geen probleem hebben met geld uitgeven... de uitdrukking  "te duur" is vaak onbekend, en wordt goedgepraat met het feit dat je "elders" ook zo veel betaalt, en het daardoor "normaal" is.  In mijn ogen is dat niet zo... als je iets "te duur" vindt, dan koop je het niet, zo eenvoudig is dat, wat een ander er ook van vindt...  er is ruim voldoende TV entertainment te vinden, zonder er voor te hoeven betalen!

 

Maar, ik hou Joyne ook in de gaten... als je voor een acceptabel bedrag een mini pakket zou kunnen nemen, is het het overwegen waard...  maar ik ga er uiteraard geen 10 euro per maand voor betalen, dat is het me niet waard.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@commentaar schrijft:

Er zijn heel veel nederlandse vakhandelaren in spanje en portigal.
En een module opsturen stelt ook niks voor, en in principe heb je niet meer nodig.

 

Hier blijkt dus dat @commentaar maar weinig ervaring geeft met Spanje en Portugal.
Ik woon op de campo (buitengebied) in Spanje. Bijna geen enkele straat buiten de steden en dorpen hebben een naam.
Waar ik woon zijn ook geen straatnamen laat staan huisnummers.
Als ik m'n adres op moet geven voor officiële instanties dan moet ik een groepje huizen opgeven met de naam van iemand die daar al heel lang woont met daarbij s/n wat staat voor sin numero ofwel geen huisnummer samen met de gemeente waar ik onder val. Geen enkel pakketje wordt hier afgeleverd want geen enkele bode kan dit vinden. Twee jaar geleden had onze postbode zijn arm gebroken en zat hij 6 weken in de ziektewet. We hebben 6 weken geen post gehad en hebben uiteindelijk een aantal brieven platgereden en tot moes door autobanden op straat terug gevonden op ongeveer 1km van ons vandaag. De plaatsvervangende postbode wist dus ook niet waar hij de post moest afleveren en kieperde die dus gewoon ergens op straat.
Natuurlijk kan ik de coördinaten opgeven van ons huis maar daar doen bodes niets mee. Het resultaat is tot dusver geweest dat alle pakketjes terug naar Nederland zijn gestuurd en dat ik m'n geld heb terug gehad.

Voor instanties als de leverancier van de electriciteit, het water en internet, zijn alleen de perceelnummers van het kadaster bekend.

Natuurlijk hebben ze in Spanje ook postcodes maar die bestaat slechts uit 5 cijfers. Daarmee heb je maximaal 100.000 mogelijkheden voor een land dat 12 maal groter is dan Nederland.
In Nederland zijn dat 6.760.000 mogelijkheden, dus bijna 68 maal meer mogelijkheden voor zo'n klein land. Het resultaat is dan ook dat een plaats 20km verderop dezelfde postcode heeft.

Snap je nu iets van Spanje?
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje, je maakt mij niet wijs dat logistic firma´s als DHL, UPS, FEDEX, etc. jou niet weten te vinden.

 

Zelfs Emirates Post weet mij te vinden ook al heeft onze straat geen naam. Ze bellen en vragen waar het is.

Of geven het bij security bij de gate af.

 

Zelfs bij MBC wordt ik regelmatig gebeld waar ze heen moeten en hoe te vinden.

Dat werkt prima hier. En zal in Spanje niet anders zijn.

 

En dan heeft iedereen een postbus nummer hier. Kwestie van even afhalen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is de mentaliteit in Spanje anders want alle paketten die ik heb laten komen werden door DHL bezorgd.
Ondanks een precise opgave van de coördinaten waar ze het moesten bezorgen, deden die bezorgers geen enkele moeite om het adres te bepalen en werd het pakketje gewoon als niet te bezorgen retour afzender gestuurd.
Het enigste wat ik kan doen is een pakketje te laten bezorgen bij het plaatselijk café als de bezorger daarmee akkoord gaat want soms is er een handtekening van de geadresseerde nodig.

Betreft het een aangetekend stuk, en de originele postbode is beschikbaar, dan doet die een papier in de brievenbus dat ik het aangetekende stuk tot uiterlijk 5 dagen na dagtekening op het postkantoor in de dichtstbijzijnde grote stad kan ophalen.
 

Dit is Spanje.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word gebeld voordat ze wegrijden uit het verzamelpunt waar het heen moet. Kan het ook omleiden. Ik herken die gozer al aan de telefoon.

 

En dan is er ook een tracking mogelijkheid via hun website.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik er beter van wordt,in de vorm van programma's of mogelijkheden (decoderen met softcam) ja.

Voor het gewin van een paar Euro, nee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...