Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ja, die reactie zag ik aankomen.

Die Fuba DAA650 is een erg kleine schotel die onderweg wel tegen een stootje kan.

Maar een Triaxje is daarentegen een enorm kwetsbaar met die wiebelende klaparm. Iedere keer als je hem uitpakt, mag je hopen dat hij niet vervormd is en de klaparm krom. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een laskap voor? Waar is dat voor nodig? Ik hoef de schotel alleen maar op die tijd te verdraaien zodat de schaduw precies midden over de lnb-arm loopt.

Sprietje, je hebt helemaal gelijk.

Op dat principe hebben we een systeempje gemaakt zodat je op elk moment van de dag Astra ( of met andere kaartjes ook 9 Oost) met de zon kan afstemmen.

Op de Beurzen was iedereen onder de indruk, gratis monsters naar Astra en Canal Digitaal.

Een flop geworden, ze zien het niet, in de winter is het hier wel moeilijk zonder zon.

De kaartjes hebben 12 tijds indicatie omdat de aarde t.o.v zon elke maand verschuift

Ook heb je per geografische positie andere kaartjes nodig, maar we zouden ze voor Spanje kunnen maken, daar schijnt toch bijna het hele jaar de zon?

Wat denk je, een kaartje voor 9 Oost en GRATIS bij onze 65 cm schotel?

post-108154-0-85052400-1498241684.jpg

post-108154-0-39871100-1498241699.jpg

post-108154-0-38451400-1498241709.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kaartjes hadden we trouwens al gemaakt voor 9 Oost voor ontvangst van Tooway KA internet.

Zoals je kan zien is de test in april om 20 voor vijf.

Het is de 4e lijn van boven.

Na augustus moet je het kaartje omdraaien.

aangepast door commentaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig die kaartjes. Hoe weet ik zeker dat op op 9 oost zit en niet op 10 oost . Want ik heb me laten wijsmaken dat als je op 9 oost richt je automatisch ook 10 oost ontvangt en vice versa. Is dat zo ?

aangepast door Liek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig die kaartjes. Hoe weet ik zeker dat op op 9 oost zit en niet op 10 oost . Want ik heb me laten wijsmaken dat als je op 9 oost richt je automatisch ook 10 oost ontvangt en vice versa. Is dat zo ?

In principe wel, of je moet een schotel hebben met wel een heel smalle openingshoek.

Mijn 120 cm laad ze op de zaak en thuis allebei in. Op de Tooway internetschotel met speciale extra lnb pakt hij ze ook allebei.

Maar astra 19 bestaat ook uit 8 satellieten in een vak van 50 km 2.

Voor ons idee is het 1 satelliet.

Geen probleem zolang de frequenties niet overlappen.

post-108154-0-66761400-1498243192_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje..hou alsjeblieft op met die Triax rotzooi.

Het is geen referentie en zal het ook nooit worden.

 

Hou eindelijk eens op die troep te promoten en ga je verdiepen in wat kwaliteits spullen.

 

Je had schoolmeester moeten worden.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...